مشهد

بدهی 100 میلیارد تومانی شهروندان مشهدی به شهرداری


رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: متأسفانه امروز شهروندان بیش از 100 میلیارد تومان بدهی معوقه قبوض نوسازی و عمران شهری دارند.

خبرگزاری فارس: بدهی 100 میلیارد تومانی شهروندان مشهدی به شهرداری

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محسن انتظاری هروی ظهر امروز در آیین افتتاح فاز نخست پارک بهار که در سالن همایش‌های فرهنگسرای قرآن و عترت برگزار شد، اظهار کرد: برای افتتاح پارک بهار 150 میلیارد تومان اعتبار از سوی شهرداری شورای شهر مشهد در نظر گرفته شد اما برخی از ارگان‌ها برای پروژه‌ها حتی 5 میلیارد تومان هم هزینه نمی‌کنند که این نشان از مظلومیت مدیریت شهری مشهد است.

وی افزود: امروز از سوی دولت در پروژه‌های اصلی مانند قطار شهری کمک‌هایی می‌شود اما شهروندان باید برای ارتقا بیشتر شهر با مدیریت شهری همکاری داشته باشند.

انتظاری هروی خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز شهروندان بیش از 100 میلیارد تومان بدهی معوقه قبوض نوسازی و عمران شهری دارند و این در حالی است که مردم بقیه قبوض خود را به‌موقع پرداخت می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: متأسفانه از طرفی شهرداری مشهد از ارگان‌های دولتی نیز 2 هزار و 300 میلیارد تومان طلب دارد که این بدهی‌ها باید تسویه شود.

وی با بیان اینکه اعتبارات شهرداری مشهد بیش از 9 هزار میلیارد تومان است، عنوان کرد: بودجه عمرانی شهرداری مشهد سه برابر کل بودجه عمرانی استان خراسان رضوی و همه دستگاه‌های اجرایی استان است.

انتظاری هروی تأکید کرد: امروز فاز اول پارک بهار با وسعت 83 هکتار در منطقه‌ای کم برخوردار به بهره‌برداری رسید و هدف ما از این اقدام کاهش فاصله خدماتی به مردم شهر مشهد بوده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا