خراسان

برگزاری کلاس آموزشی “فقه بازار” ویژه بازاریان خراسان‌رضوی

index

مسئول سازمان بسیج اصناف استان خراسان‌رضوی گفت: برای افرادی که دارای جواز کسب هستند و متقاضیان دریافت جواز، کلاس آموزشی احکام شرعی بازار برگزار می‌شود.

محمدهادی قوی‌پنجه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد‌مقدس اظهار داشت: برنامه شاخص اجرا شده توسط بسیج اصناف در مشهد برگزاری یادواره شهید عطایی و ۲۰۰۵ شهید اصناف در چهارم شهریورماه در مشهد بوده است.

وی تصریح کرد: برای افرادی که دارای جواز کسب هستند و یا کسانی متقاضی دریافت جواز هستند کلاس آموزشی احکام شرعی بازار برگزار می‌شود. در سال گذشته سه هزار نفر از افراد متقاضی دریافت جواز کِسب در کلاس‌های فقه بازار آموزش دیدند.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان خراسان‌رضوی با بیان این که در شهرستان‌های استان نیز جلساتی را به‌صورت کارگاهی برای بازاریان برگزار می‌کنیم، گفت: بسیج اصناف در خراسان‌رضوی ۲۷ حوزه دارد که از این تعداد ۱۲ حوزه در مشهد فعالیت دارد.

قوی‌پنجه اظهار داشت: همچنین برنامه کارگروه زیارت در مشهد برای حضور راحت زائران امام رضا(ع) در مشهد و خروج آنان از مشهد داریم و در مهرماه مجمع بسیج اصناف خراسان‌رضوی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در اردوی رزمی-فرهنگی مقاومت تا ظهور که در مجتمع شهید کاوه در مشهد درحال برگزاری است دو غرفه در اختیار بسیج اصناف قرار دارد و در آن کالاهای نوشت‌افزار عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا