ورزش

بعد از ۵ برد، دروازه با ما لج کرده است/ بازی با استقلال آخرین فرصت ماست

سرمربی تیم پدیده گفت: هیچ تیمی در لیگ برتر به اندازه پدیده نتوانست مقابل پرسپولیس موقعیت خلق کند.

به گزارش ایسنا – منطقه خراسان، رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره شکست این تیم برابر پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس کاملا شایسته قهرمانی بود. این تیم از نظر مدیریت، فنی، بازیکن و هوادار شرایط ایده آلی در لیگ داشت و با شایستگی به قهرمانی رسید.

وی افزود: اما عقیده دارم در دیدار ما برابر پرسپولیس حق ما این نتیجه نبود. اگر توپ‌های ما در نیمه اول تبدیل به گل می شد، نتیجه را از دست نمی دادیم و شرایط بازی فرق می کرد. جلال حسینی توپ ما را از روی خط در اورد و ضربه ایمانی نیز به تیرک برخورد کرد.

سرمربی پدیده ادامه داد: یک پنالتی نیز دقیقه ۴۶ به نظر من برای ما گرفته نشد. در نیمه دوم نیز یک گل دریافت کردیم و بعد از آن شرایط ورزشگاه به شکلی تغییر کرد که من تا به حال شبیه به آن را ندیده بودم. شرایط به شکلی بود که حتی صدای من به بازیکنان کنار خط نیز نمی رسید و در این چند دقیقه ما کاملا بازی را از دست دادیم.

مهاجری تصریح کرد: دیدار با استقلال آخرین فرصت برای ماست تا بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم و تلاش می کنیم تا نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی پدیده درباره از بین رفتن روند خوب این تیم، عنوان کرد: در دیدار برابر تراکتورسازی نیز ما موقعیت های خوبی داشتیم اما بعد از ۵ برد احساس می کنم دروازه با ما لج کرده است. هیچ تیمی در لیگ برتر به اندازه پدیده نتوانست مقابل پرسپولیس موقعیت خلق کند اما توپ‌های ما تبدیل به گل نشد تا این نتیجه به دست بیاید.

مهاجری درباره برنامه باشگاه پدیده برای لیگ هفدهم، گفت: با باشگاه صحبت کردیم و هر دو گروه توقعاتی را داریم که باید به جمع بندی برسیم. پدیده ۳ سال است که در لیگ برتر حضور دارد و دیگر ماندن در لیگ برای این تیم کافی نیست و ما باید تلاش کنیم تا رتبه های بهتری کسب کنیم. در بخش سخت افزاری و بازیکن نیاز به تقویت داریم و امیدواریم شرایطی فراهم شود تا فصل آینده در جمع ۶ تیم برتر لیگ باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا