خراسان

تا استعفایی پذیرفته نشود حکم جدیدی صادر نمی‌شود/ در فرودگاه مشهد حکم بنده ملغی شد

میراث فرهنگی //

سرپرست معارفه نشده میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: قطعاً استعفایی رخ داده که برای بنده حکم سرپرستی میراث فرهنگی خراسان رضوی صادر شده و این حکم در سامانه اداری نیز وارد می‌شود.

احمد دیناری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس پیرامون اتفاقات رخ داده در زمینه عدم معارفه وی به عنوان سرپرست میراث فرهنگی خراسان رضوی اظهار داشت: در جلسه‌ای که در سازمان میراث فرهنگی کشور برگزار شد و خانم دکتر احمدی پور نیز به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی حضور داشتند بنده معارفه شدم و نکته این است که قطعاً استعفایی رخ داده که برای بنده حکم صادر شده و این حکم در سامانه اداری نیز وارد می‌شود.

سرپرست معارفه نشده میراث فرهنگی خراسان رضوی ادامه داد: حکم سرپرستی بنده صادر شده بود و همه چیز نیز به اتمام رسیده بود و روز دوشنبه گذشته از صبح تا حوالی عصر نیز بنده در تهران بودم و حتی مدیرکل استان‌های سازمان میراث فرهنگی کشور و مدیرکل امور مجلس این سازمان نیز دوشنبه شب با بنده به مشهد آمدند تا روز سه شنبه معارفه بنده انجام شود اما مجدداً تبدیل به مراسم معارفه مدیرکل فعلی شد.

دیناری افزود: در تماسی که همان شب با مدیرانی که همراه من به مشهد آمده بودند اعلام شد که موضوع معارفه بنده کنسل شده است، در واقع در فرودگاه مشهد حکم بنده ملغی شد.

وی ادامه داد: حکم بنده در سیستم اداری نیز منتشر شده بود و  مدیرکل فعلی حتی از زمان صدور حکم دیگر در اداره کل حضور نداشتند و معاونان ایشان برنامه‌های خود را با بنده هماهنگ می‌کردند، بنده از این ماجرا بسیار دلخور هستم و به عنوان یک فرد اداری می‌دانم که تا زمانی که استعفایی پذیرفته نشود حکمی برای فرد جدید صادر نمی‌شود.

سرپرست معارفه نشده میراث فرهنگی خراسان رضوی با اشاره به اینکه حکم مدیرکل میراث فرهنگی استانها مستقیم از رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور گرفته می‌شود بیان کرد: به‌هرحال ناهماهنگی‌هایی میان مقامات عالی در این قضیه شکل گرفت و احساس می‌کنم هماهنگی لازم صورت نگرفته بود و این وسط بنده کاملاً بی‌اطلاع بودم.

دیناری بیان کرد: برای بنده به دور از هرگونه هیاهوی رسانه‌ای، اهداف و رسالتها و ارتقای جایگاه سازمانم و رضایت زایرین، مجاورین و دست اندرکاران مهم است و بس و نه منویات و خواسته‌های شخصی و همواره و مثل همیشه در جهت پیشبرد اهداف سازمانم بیش از پیش تلاش خواهم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

دکمه بازگشت به بالا