خراسان

دومین جشن شیشلیک شاندیز برگزار خواهد شد

فرماندار بینالود(طرقبه‌شاندیز) گفت: دومین جشن شیشلیک شاندیز با حضور میهمانان داخلی و بین‌المللی در یازدهم شهریورماه برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، و به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری بینالود(طرقبه‌شاندیز) سیدحسن حسینی، با اعلام این خبر اظهار کرد: به همت اعضاء صنف مربوطه دومین جشنواره شیشلیک شاندیز  پس از ثبت ملی مهارت پخت این محصول لذید در یازدهم شهریور برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: بر همین اساس، امیدواریم که با حضور میهمانان از سرتاسر کشور در برخی دیپلمات‌های سایر کشورها و حضور همگانی شهروندان اقدام ارزشمندی درجهت اعتلای گردشگری و صنایع وابسته و هدف مهم هر شهر و روستا یک مقصد و هر مقصد یک محصول و هر محصول یک جشنواره ارزیابی می‌شود تا به این شیوه ضمن  تحکیم نشاط اجتماعی و بنیان‌های مستحکم خانواده و جامعه، به تقویت ارزش‌ها و هنجارها فرهنگی و اجتماعی در کنار رونق اقتصادی توجه به اقتصادی مقاومتی منجر خواهد شد.
رئیس ستاد جشن شیشلیک شاندیز ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های شده است تا ایتام و خانواده‌های بی‌سرپرست به همت اعضاء برگزار کننده جشن شیشلیک و همکاری یکی از موسسات شهرستان با توزیع ۶۰۰ پرس شیشلیک در اولین سالگرد ثبت ملی شیوه پخت شیشلیک بهره‌مند خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه شهرستان در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر و اجرای ماندگارتر این جشن است که با آسیب‌ شناسی به عمل آمده امیدواریم امسال بتوانیم جشنی به مراتب بهتر از سال گذشته به جامعه تقدیم نماییم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا