مشهد

باران و برف خراسان رضوی را در بر می‌گیرد

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: برای روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه بارش باران و برف در استان پیش‌بینی شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش پراکنده باران از عصر دوشنبه به خصوص در مناطق شمال غربی، بخش‌هایی از مرکز و نوار شرقی استان خراسان رضوی رخ خواهد داد و تا روز سه شنبه ادامه دارد که در برخی از مناطق احتمال آبگرفتگی و جاری شدن رواناب وجود دارد.

وی گفت: امروز جوی پایدار برای استان خراسان رضوی پیش‌بینی شده است، اما از عصر فردا، یکشنبه علاوه بر وزش باد بر میزان ابرناکی افزوده خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به کاهش ۱۳ درجه‌ای دما در خراسان رضوی تا روز چهارشنبه هفته گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۴ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به دیروز چهار درجه کاهش دارد و روز سه‌شنبه هفته کنونی به پنج درجه سلسیوس می‌رسد.

فاروقی گفت: کمینه دمای هوای مشهد روز سه‌شنبه هفته جاری به چهار درجه زیر صفر خواهد رسید و طی این مدت انتظار می‌رود دمای شبانه هوا در مناطق سردسیر و کوهستانی خراسان رضوی تا پنج درجه زیر صفر کاهش یابد.

وی گفت: فردا یکشنبه غلظت آلاینده‌های جوی در استان خراسان رضوی افزایش می‌یابد، اما روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه این هفته شاهد کاهش غلظت این آلاینده‌ها خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا