ورزش

تعطیلی یکساله والیبال خراسان رضوی/ فصل آینده در لیگ‌برتر نماینده خواهیم داشت

رئیس هیئت والیبال خراسان رضوی با اشاره به رکود فعالیت‌های والیبال استان گفت: فصل آینده در لیگ‌برتر نماینده خواهیم داشت.

جبار قوچان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  مشهدمقدس  اظهار داشت: تیم‌داری اشتادسازه در لیگ برتر بانوان برای فصل آینده قطعی است اما درباره لیگ برتر آقایان، بررسی‌های لازم صورت خواهد گرفت تا شاهد تجربیات تلخ سال گذشته نباشیم.

وی با بیان اینکه خراسان رضوی در والیبال کشور همیشه مدعی بوده افزود: از سال ۹۰ به بعد هرگاه نماینده‌ای در لیگ برتر داشتیم، جزو ۴ تیم برتر بوده است؛ به همین جهت پیگیر شرایط و اعتبارات اشتادسازه به صورت ویژه هستیم تا اتفاقات تلخی که برای پیام افتاد، تکرار نشود.

رئیس هیئت والیبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اولویت ما برای تیم داری در لیگ برتر والیبال، اشتادسازه است زیرا این باشگاه دارای ساختار منظم و تشکیلاتی منسجم است؛ بهرحال موضوع حضور نمایندگان ما در لیگ برتر والیبال بانوان و آقایان در فصل آینده قطعی است.

قوچان‌نژاد گفت: تماشاگران والیبال خراسان رضوی همیشه شاهد نتایج درخشان نمایندگان استان بوده‌اند؛ تجربه تلخ فصل گذشته و تیم پیام در تاریخ والیبال استان استثنائی بود که نباید دیگر تکرار شود.

وی افزود: فولاد نیشابور دیگر نماینده والیبال خراسان رضوی در لیگ دسته اول است که این تیم نیز تحت حمایت هیات استان قرار دارد؛ البته اگر باشگاه فولاد نیز همانند اشتادسازه نگاه ویژه‌ای به ظرفیت بومی خراسان رضوی می‌کرد، فرصت بیشتری برای استعداد‌های استان فراهم می‌شد.

رئیس هیات والیبال خراسان رضوی درباره برگزاری رویداد‌های استانی این رشته در سال ۹۹ خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط پیش‌آمده و شیوع ویروس کرونا، هیچ مسابقه‌ای در رده استانی انجام نشده است؛ برنامه‌ریزی برای تمامی رقابت‌ها صورت گرفته اما منتظر تصمیم گیری ستاد مبارزه با ویروس کرونا هستیم.

معاون ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در زمینه آخرین وضعیت ورزشگاه ثامن الائمه اظهار داشت: ۹۰درصد مسائل این ورزشگاه آماده شده و برای برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال در فصل آینده نیازمند تخصیص بودجه هستیم تا مواردی همچون گیت تماشاگران و دوربین‌های مداربسته این مجموعه نیز کامل شود.

قوچان نژاد با بیان اینکه فعلا قصد کناره گیری از هیات والیبال خراسان رضوی را ندارد، ادامه داد: در حال رایزنی با داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال هستیم تا به مشکلی بر نخوریم؛ البته در خراسان رضوی قحط الرجال نیست که با رفتن ما والیبال استان دچار مشکل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

دکمه بازگشت به بالا