مشهد

توصیف شرایط یا توجیه عضو شورای شهر مشهد؛ وضعیت ایستگاه‌های دوچرخه نتیجه انفعال شماست

توصیف شرایط یا توجیه عضو شورای شهر مشهد؛ وضعیت ایستگاه‌های دوچرخه نتیجه انفعال شماست

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، ایستگاه‌های دوچرخه در مشهد با کلی امید و آرزو کلید خورد؛ ایستگاه‌هایی که شاید می‌توانست مقداری از بار ترافیک شهر مشهد را کاهش دهد و البته هوای پاک را به این شهر هدیه دهد.

خبرگزاری تسنیم خراسان رضوی در گزارش‌های متعددی به بررسی وضعیت ایستگاه‌های دوچرخه در این شهر پرداخت اما علی رغم این حجم از تمرکز از سوی تسنیم و سایر رسانه‌ها هنوز هیچ تحرکی در ایستگاه‌های دوچرخه مشهد مشاهده نشده است.

هسته مرکزی شهر مشهد این روزها با ترافیک عجیب و غریب و البته آلودگی هوای کشنده و همچنین وضعیت نابسامان روبه‌رو است؛ ایستگاه‌های دوچرخه می‌تواند و می‌توانست این وضعیت را بهبود ببخشد اما هنوز اتفاقی در این حوزه رخ نداده است.

مجتبی بهاروند؛ رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد اما در آخرین اظهار نظر خود درباره دوچرخه‌های سامانه عمومی شهر مشهد اظهار داشته است: این دوچرخه‌ها وضعیت افتضاحی دارند و ابتدایی‌ترین خدمات در زمینه نگهداری آنها از سوی بهره‌بردار ارائه نمی‌شود.

بهاروند با بیان اینکه تاکنون چندین جلسه با دستگاه های نظارتی در این خصوص داشته‌ایم، افزود: امیدواریم وضعیت سامانه دوچرخه و شرکت بهره‌بردار تا یک ماه آینده تعیین تکلیف شود و پس از آن فراخوان بهره‌برداری منتشر خواهد شد تا حداقل استانداردها را داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا