ورزش

جاده پیست شیرباد خراسان‌رضوی دسترسی علاقه‌مندان را مشکل کرده است

مسابقات اسکی قهرمانی بانوان الپاین - دیزین

رئیس هیئت اسکی خراسان‌رضوی گفت: جاده پیست شیرباد خراسان رضوی دسترسی علاقه‌مندان را مشکل کرده است.

علیرضا مختار‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: پیست اسکی شیرباد در ۶ ماه ابتدایی سال توسط کوهنوردان برای کوهنوردی و مردم و زائران برای تفریح مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با بیان این‌که حتی مسافران خارجی نیز در این منطقه حضور پیدا می‌کنند و از هوای مطلوب در این منطقه استفاده می‌کنند، تصریح کرد: هیئت اسکی استان با شروع بارش فعالیت خود را در این پیست شروع می‌کند.

رئیس هیئت اسکی خراسان‌رضوی گفت: برنامه‌های هیئت اسکی برای امسال برگزاری مسابقات، استعدادیابی و برنامه‌های آموزشی است. در اسل جاری نخستین دوره آموزش مربیگری درجه سه، برگزاری دوره استعدادیابی برای سنین ۱۲ تا ۱۶ و برگزاری مسابقات انتخابی استانی را برای اعزام به مسابقات کشوری در برنامه داریم.

مختارزاده بیان کرد: هنوز مسیر پیست شیرباد مثل گذشته است و اگر این مسیر بهتر و در دسترس‌تر باشد و تابلوهای راهنما در مسیر وجود داشته باشد استقبال بهتری از پیست شیرباد می‌شود. مسئولان این پیست برای مسیر از انتهای روستای دولت‌آباد تا پیست شیرباد زمان و هزینه صرف می‌کنند.

مختارزاد اظهار داشت: اگر مسیر پیست شیرباد و زیرسازی مناسبی انجام شود، مسئولان این پیست می‌توانند برای انجام فازهای بعدی و تکمیل پروژه شیرباد تلاش کنند. خراسان‌رضوی در مقطع نونهالان و نوجوانان رتبه‌های خوبی را کسب کرده و داشتن پیست مطلوب و برگزاری مسابقات متعدد به اسکی خراسان‌رضوی کمک می‌کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − ده =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا