مشهد

جانمایی ۲۰۶ المان نوروزی در مشهد/مهمترین ویژگی نمادهای بهاره چیست؟

معاون سازمان فرهنگی شهرداری مشهد در مورد مختصات و ویژگی‌های المان‌های نوروزی در مشهدمقدس توضیحاتی داد.

صدرا یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  مشهدمقدس  اظهار داشت: در حال حاضر در راستای استقبال از بهار خیابان‌‌های شهر مشهد این روزها به طرح‌‌ها و المان‌‌هایی مزین شدند که آمدن بهار و نوروز ۱۴۰۰ را نشان می‌دهند.

 

وی ادامه داد: بنای ما بر این بوده مطابق ۱۲ سال گذشته با ذوق و هنر هنرمندان جشنواره خانه بهار، مشهد ۱۴۰۰ را با یکدیگر زیبا و چشم نوازتر از قبل ببینیم.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد تاکید کرد: زیباسازی شهر می‌‌تواند در التیام بحران‌ها و آرامش بصری شهروندان نقش مؤثری داشته باشد و علاوه بر ایجاد پویایی و سرزندگی، پیامدهای مثبت روحی و فکری نیز برای آن‌ها به ارمغان آورد.

یوسفی تصریح کرد: چهارمین دوره از جشنواره خانه بهار با هدف افزایش نشاط و روحیه بخشی به شهر، ارتقا سطح سیمای منظر شهری، حرکت از سمت ارایه موقت به ثابت، استفاده از آرایه‌های ماندگار، توزیع عادلانه نصب المان‌‌های هنری و فرهنگی، پرهیز از سلیقه‌ای بودن جریان و ایجاد بستر شفاف در فرآیند فراخوان و داوری آن‌ها، به عنوان خطوط اصلی و کلی در دستور کار مدیریت هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد قرار گرفت و تلاش ما بر این بود که از تمامی ظرفیت ‌های شهر، استان و کشور استفاده کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا