مشهد

جریمه ۵۰۰هزار تومانی برای خودرو‌های غیربومی به مشهد

تعطیلات پیش رو، افزایش تعداد شهر‌های زرد و نارنجی و رشد تعداد مبتلایان به بیماری کرونا، همه دست‌به‌دست هم داد تا سرانجام ستاد ملی کرونا، مجبور به اعمال محدودیت‌های ویژه به منظور پیشگیری از حرکت مسافران به سمت شهر‌های مسافرپذیر شود.
 شهرآرانیوز؛ تعطیلات پیش رو، افزایش تعداد شهر‌های زرد و نارنجی و رشد تعداد مبتلایان به بیماری کرونا، همه دست‌به‌دست هم داد تا سرانجام ستاد ملی کرونا، مجبور به اعمال محدودیت‌های ویژه به منظور پیشگیری از حرکت مسافران به سمت شهر‌های مسافرپذیر شود. محدودیتی که علاوه بر شهر‌های شمالی و چند مرکز استان، در مشهد نیز اعمال می‌شود تا جایی که برای ورود مسافران به شهر‌های منتخب جریمه پانصدهزار تومانی در نظر گرفته شده است. محدودیتی که به گفته رئیس پلیس راه خراسان رضوی از دیروز در مشهد نیز آغاز شده است.
به گزارش شهرآرا، سرهنگ حسین میش‌مست صبح دیروز درباره جزئیات محدودیت‌های جدید، گفت: برابر تدابیر ستاد مقابله با کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹ طرح ممنوعیت تردد خودرو‌های شخصی دارای پلاک غیر بومی داخل استانی و خارج استان به شهر مشهد آغاز شد و تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.
وی افزود: خودرو‌های دارای پلاک غیربومی استانی و خارج استانی در صورت ورود و تردد در شهر مشهد به وسیله دوربین‌های کنترلی و همچنین تیم‌های استقراری و گشت پلیس راه به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون می‌شوند و از ورودی شهر بازگردانده خواهند شد.
رئیس پلیس راه خراسان رضوی از شهروندان خواست در همکاری با پلیس راه استان، زمینه برچیده شدن این بیماری خطرناک را فراهم آورند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا