مشهد

جشن سیمرغ سینمای خراسان در سینمای برفی برگزار می شود

مدیر پردیس سینمایی برفی مشهد گفت: این مجموعه سینمایی روز گذشته همزمان با آغاز نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد در بلوار جانباز افتتاح شد و جشن سیمرغ سینمای خراسان در سینمای برفی برگزار می شود.

ناصر روئین‌تن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس  اظهار داشت: پردیس سینمایی برفی با مساحت هزار و  ۵۰۰ متر واقع در بولوار جانباز بین جانباز یک و سه، در برج فرهنگی تفریحی برفی قرار دارد و دارای ۶ سالن در دو طبقه سوم و چهارم برج است که طبقه سوم دارای چهار سالن و طبقه چهارم دارای دو سالن است.

وی افزود: سالن اصلی و شماره یک سینما در طبقه چهارم برج برفی واقع شده که دارای ظرفیت ۱۸۰ صندلی است. سالن دو پردیس سینمایی برفی با ظرفیت ۳۰ صندلی در طبقه چهارم برج واقع شده که بوفه و محیط آن از سالن شماره یک جدا شده، در طبقه سوم برج نیز دو سالن با ظرفیت ۵۰ صندلی، یک سالن با ظرفیت ۴۲ صندلی و یک سالن VIP با ظرفیت ۱۷ صندلی قرار دارد.

مدیر پردیس سینمایی برفی تصریح کرد: افتتاح پردیس سینمایی برفی مشهد با نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد همزمان شد که ما این را به فال نیک گرفتیم ضمن اینکه جشن سیمرغ سینمای خراسان که مربوط به اکران تولیدات یک سال اخیر فیلمسازان فیلم کوتاه خراسان رضوی می‌شود نیز در پردیس سینمایی برفی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: در ۸ روز مداوم جشنواره، در سانس ساعت ۱۹:۳۰ به ترتیب فیلم‌های «ضد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی، «بیرو» به کارگردانی مرتضی‌علی عباس‌میرزایی، «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس، «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، “خائن‌کشی” به کارگردانی مسعود کیمیایی، «شب طلایی» به کارگردانی یوسف حاتمی‌کیا، «شادروان» به کارگردانی حسین نمازی و «شهرک» به کارگردانی علی حضرتی را اکران خواهیم کرد.

روئین‌تن خاطرنشان کرد: باتوجه به حوزه فعالیتی که دارم و سالهاست به عنوان فیلمساز در عرصه سینما و تلویزیون کار می‌کنم این سینما را به عنوان پایگاه هنرمندان عرصه سینما در شهر مشهد ایجاد کردم تا از این طریق بتوانم از فیلمسازان مشهدی ، به ویژه فیلم‌های کوتاه سینمای جوانان و هنر و تجربه حمایت کنم و کمک‌ حال فیلمسازان شهرم باشم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

دکمه بازگشت به بالا