ورزش

خاطرات خوبی در پدیده برایم رقم خورد/ برای پیشرفت به سپاهان می‌روم

حسن جعفری

بازیکن پدیده خراسان گفت: در مدتی که در پدیده خراسان حاضر بودم خاطرات بسیار خوبی برایم رقم خورد.

حسن جعفری در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس درباره پیوستن به سپاهان اظهار داشت: در پدیده خاطرات خوبی برایم رقم خورد و توانستم در این تیم به اتفاقات خوبی همچون حضور در جمع پنج دفاع راست برتر ایران برسم، با وجود اینکه برای پیشرفت راهی سپاهان شدم اما خاطرات خوب دوران حضور دو ساله در پدیده را فراموش نمی‌کنم.

وی افزود: در فصل نخست حضور در پدیده شرایط خوبی داشتم و حتی به اتفاقاتی خوب و بزرگ همچون لباس تیم ملی فکر می‌کردم اما متاسفانه مصدومیت بی‌موقع در اواخر نیم‌فصل نخست سبب شد تا نتوانم به این مهم دست یابم، اما در لیگ برتر شانزدهم از روز نخست تا پایان مسابقات بدون مصدومیت در خدمت تیمم بودم و بازگشت خوبی داشتم.

جعفری در رابطه با فصلی که گذشت خاطرنشان کرد: در لیگ برتر شانزدهم بدون تعارف ممکن بود اتفاقات وحشتناکی برای پدیده رقم بخورد اما با مدیریت حیدری، معاون دادستانی مشهد و همچنین ورود کریمویی به باشگاه پدیده جو آرام شد و توانستیم فقط روی فوتبال خود تمرکز کنیم. متاسفانه حواشی کمرشکنی داشت رقم می‌خورد که اگر مدیریت این عزیزان نبود امروز شاید به جای صبا پدیده سقوط می‌کرد.

دفاع راست جدید تیم فوتبال سپاهان که پیش از این هم سابقه پوشیدن لباس سپاهان را در کارنامه داشته، خاطرنشان کرد: برای پدیده در لیگ برتر هفدهم آرزوی موفقیت می‌کنم. مطمئن هستم که فوتبال خراسان با حضور افرادی مثل مجتبی سرآسیایی و محمدرضا مهاجری به روزهای خوبی دست می‌یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 2 =

دکمه بازگشت به بالا