خراسان

دستورالعمل پیشگیری از وقوع حادثه به مدیران هیئات‌ مذهبی مشهد ابلاغ شد

هیئت

معاون دادستان مشهدمقدس گفت: دستورالعمل پیشگیری از وقوع حادثه جانی و مالی به مدیران هیئات‌ مذهبی مشهد مقدس ابلاغ شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، قاضی محمد بخشی محبی در جلسه‌ای با مدیران شرکت توزیع برق مشهد با اشاره به اینکه تامین امنیت و دفاع از جان و مال مردم یکی از دغدغه‌های دادستانی مشهد است، اظهار داشت: دستورالعمل پیشگیری از وقوع حادثه جانی و مالی به مدیران هیئات‌ مذهبی ابلاغ شده و شرکت توزیع برق مشهد با مجوز قانونی از دادستانی می‌تواند نسبت به رفع مزاحمت‌ها و حوادث اقدام کند.

وی ضمن تشریح این دستورالعمل گفت: هیئات مذهبی از نصب پرده نوشته عرضی ما بین پایه‌های فلزی, سیمانی و چوبی پایه‌های برق معابر خودداری و از نصب پرچم بر روی کلیه پایه‌های برق معابر خودداری کنند.

بخشی محبی افزود: با عنایت به برپایی خیمه‌ها و ایستگاه‌های عزاداری, از مهار داربست‌ها به پایه‌های برق جداً خودداری کنند؛  تامین برق خیمه‌های عزاداری سطح شهر صرفاً توسط شرکت توزیع برق با رعایت تمامی موارد ایمنی و فقط برای خیمه‌هایی خواهد بود که مجوز لازم را از شهرداری و مدیریت هیئات مذهبی و ستاد امر به معروف مشهد اخذ کرده باشند، انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: تمامی هیئات مذهبی که خواهان برپایی خیمه و یا ایستگاه‌های عزاداری هستند، جهت اخذ هرگونه انشعابات فرعی، ملزم به هماهنگی با شرکت توزیع نیروی برق مشهد جهت رعایت نکات ایمنی هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 3 =

دکمه بازگشت به بالا