مشهد

رئیس هیات مدیره پدیده: سهام با قیمت ۱۲ هزار تومان بازخرید می شود

 

padide-mashhad-stock-682x320

رییس هیات مدیره شرکت پدیده شاندیز واگذاری این شرکت به سرمایه گذاران جدید را یکی از بزرگترین معاملاتی خواند که در تاریخ ایران انجام شده است.
به نقل از صبح مشهد، محمدرضا ریاحی در گفتگو با خبرنگاران از سهامداران این شرکت خواست با صبر و حوصله اجازه دهند این فرآیند به بهترین شکل انجام شود.
وی شرکت پدیده شاندیز را بزرگترین مجموعه گردشگری ایران خواند و گفت: شاید این روزها این پروژه، کمی گرد و خاک گرفته باشد اما واقعیت اینست که در پدیده همه چیز به جای خود هست. ساختمان‌ها، پروژه‌ها، دارایی‌ها و حالا با همت مسولان مجوزها همه چیز برای رشد یک پروژه بزرگ ملی وجود دارد. باید تنها غبار روی پروژه را بگیریم و قطعا در این مسیر همراهی همیشگی سهامداران نقطه قوت هیات مدیره و شرکت است.

 

روزهای خوب در راه است
رییس هیات مدیره شرکت پدیده گفت: من و اعضای هیات مدیره تا یک سال دیگر تعهد دادیم تا همراه پدیده بمانیم و بنایمان اینست که در این یکسال از حقوق سهامدارانمان دفاع کرده و پای همه قول‌هایی که به آنها داده‌ایم خواهیم ایستاد.
محمدرضا ریاحی گفت: هیات مدیره و مدیرعامل و سرمایه گذاران جدید شرکت پدیده شاندیز همه تلاش خود را می‌کنند تا سرمایه اصلی پدیده یعنی سهامدارانی که این همه مدت پای مجموعه ایستاده‌اند و روزهای تلخ و شیرین پدیده را همراه ما گذرانده‌اند به تمام حقوق خود بر اساس وعده‌های داده شده برسند.

 

اصطلاح مالباخته برازنده سهامداران پدیده نیست!
وی افزود: شرکت پدیده ۱۳۰ هزار سهامدار دارد که اکثر انها می‌دانند روی چه مجموعه‌ای و با چه ارزش افزوده بالایی سرمایه گذاری کرده‌اند.
ریاحی ادامه داد: متاسفانه در روزهای اخیر عده اندکی که تعدادشان به ۲۰ یا ۳۰ هم نمی رسد در اقداماتی ناشایست با فضاسازی در شبکه‌های اجتماعی تلاش دارند حال که مشکلات عمده پدیده با تلاش مسولان دولتی و قضایی و پیگیری‌های نمایندگان مجلس حل شده و به همت تمامی مسئولان محترم مجوزها صادر شده این شیرینی را به کام سهامداران تلخ کنند و با پخش شایعاتی همچون بازپرداخت با قیمت اندک یا لحاظ نشدن سودهای سهام و یا استفاده از الفاظی همچون مالباخته برای سهامداران شرکت پدیده درصدد تحریک آنها بر آمدند.

 

هر سهام با همان قیمت ۱۲۰۷۲ تومان بازخرید خواهد شد
وی با تاکید بر پرهیز از حاشیه سازی ها و غیرقابل قبول خواندن اینگونه مواجهات و برخوردها ادامه داد: من به عنوان رییس هیات مدیره شرکت پدیده شاندیز به همه سهامداران این شرکت قول داده و می‌دهم که سهام پدیده شاندیز با همان قیمت ۱۲۰۷۲ تومان بازخرید شود و فاصله قیمتی سهام پدیده در بدو ورود به بورس یا اعلام قیمت کارشناسی از سوی مسوولان ذیربط تا این قیمت از محل سهام هیات مدیره پر شود.
رییس هیات مدیره شرکت پدیده شاندیز از اعلام مکانیزم پرداخت حواله سهامداران در اسرع وقت خبر داد و گفت: این شیوه نامه نیاز به بررسی‌های کارشناسی دقیق و تصویب مراجع نظارتی دارد تا هم حقی از هیچ یک از سهامداران تضییع نشود و هم ما دوباره نزد سهامداران بد قول نشویم.
ریاحی تاکید کرد: اما عده‌ای متاسفانه این را نمی‌خواهند و با تجمع و شلوغی تلاش دارند که اذهان عمومی را نسبت به پدیده بدبین کنند و قطعا دود اینگونه اقدامات به چشم همه خانواده پدیده اعم از سهامداران و کارکنان ومدیران و سرمایه گذاران شرکت پدیده شاندیز خواهد رفت.
وی با بیان اینکه همیشه آرامش راز موفقیت شرکت پدیده بود، گفت: انشاالله با کمک هم فضای آرام را ادامه دهیم تا بتوانیم بر مشکلات فائق آییم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا