مشهد

شهرداری از محل منابع داخلی خودش اتوبوس خریداری می‌کند

خبرگزاری فارس: عدم‌ حمایت دولت از مجموعه اتوبوسرانی مشهد/ شهرداری از محل منابع داخلی خودش اتوبوس خریداری می‌کند

قائم‌مقام سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: باید گفت دولت حمایت‌هایی در بحث اتوبوسرانی نکرده است و شهرداری از محل منابع داخلی خودش اتوبوس‌ها را خریداری می‌کند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بهرام نکاحی عصر امروز در هشتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهرستان مشهد که با دستور کار بررسی وضعیت و خدمات اتوبوسرانی در شهرستان مشهد مقدس برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر 100 اتوبوس ویژه حومه مشهد مقدس در حال فعالیت هستند.

قائم‌مقام سازمان اتوبوسرانی مشهد افزود: در حومه مشهد به جهت پایین بودن تقاضا استفاده از اتوبوس کاهش داشته است، از این‌ رو بنا شد خطوطی که مسافر کمی دارد تغییر پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه هزینه‌های ناوبری حمل‌ و نقل بالا رفته است، عنوان کرد: 40 دستگاه اتوبوس هم‌اکنون به شهرداری‌های طرقبه و شاندیز واگذار کرده‌ایم که به جهت مشکلاتی که وجود دارد همکاران از این مهم استقبال کردند و شخصاً در حومه‌های مشخص‌شده مسئولیت حمل‌ و نقل را بر عهده‌ گرفته‌اند.

نکاحی یادآور شد: 25 دستگاه اتوبوس برای گلبهار اختصاص‌یافته است که از این حیث هم شهرداری گلبهار موضوع حمل‌ و نقل را بر عهده‌ گرفته است، بنابراین با ظرفیت‌های موجود آمادگی این‌ را داریم که روستاهای حومه مشهد از توان ما استفاده کنند.

وی با تأکید بر اینکه دولت باید در مباحث برون‌شهری ورود پیدا کند، خاطرنشان کرد: در داخل شهر خلأهایی داریم که دولت حمایت‌هایی در بحث اتوبوسرانی نکرده است طوری که شهرداری از محل منابع داخلی خودش اتوبوس‌ها را خریداری می‌کند.

قائم‌مقام سازمان اتوبوسرانی مشهد،تصریح کرد: باید به سمتی برویم که بتوانیم پاسخگوی نیازهای شهروندان باشیم، اما باید گفت در بحث حمل‌ونقل شهروندان مشهد مقدس تمایلشان به سمت استفاده از اتوبوس بیشتر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + دو =

دکمه بازگشت به بالا