مشهد

علی مشهدی با “طنز مشهدی” به تلویزیون می‌آید

این روزها ساخت یک سریال نوروزی در مشهدمقدس توسط علی مشهدی؛ کارگردان سینما و تلویزیون ایران دنبال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، محمدرضا کلائی با حضور در محل لوکیشن فیلمبرداری سریال هشت آباد ویژه نوروز از روند فیلم برداری این سریال بازدید به عمل آورد و ضمن خداقوت به عوامل و بازیگران این سریال با آن ها به گفت و گو پرداخت.

شرایط فراهم شود، سالانه یک فیلم در مشهد می‌سازم

در ادامه این بازدید علی مسعودی کارگردان فیلم هشت آباد، اظهار کرد: این سریال ویژه نوروز ۱۴۰۰ با موضوع طنز در حال فیلم برداری است.

وی با بیان اینکه این سریال در ۲۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای مهمان خانه مردم در نوروز ۱۴۰۰ خواهد بود، افزود: این سریال به سفارش سیما فیلم ساخته می‌شود.حدود دو ماهی از آغاز فیلم برداری ما می‌گذرد و تا اواخر بهمن ماه سال جاری فیلمبرداری ما به اتمام خواهد رسید.

مسعودی در زمینه داستان این سریال، تاکید کرد: قصه این سریال در سال ۶۶ روایت شده و در مورد خانواده‌ای است که در حاشیه مشهد زندگی می‌کنند و با خرید یک تلویزیون رنگی اتفاقات جالبی برای آن ها رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه بنده به دلیل مشهدی بودن و تعلق به این شهر، مشهد را برای فیلمبرداری این سریال انتخاب کرده‌ام، تصریح کرد: بنده بسیار دوست داشتم که کاری را برای شهر خود انجام دهم و سریالی را بسازم که در درون آن چند تن از هنرمندان این شهر را معرفی کنم.

کارگردان سریال هشت آباد ادامه داد: شهر مشهد جوانان بسیار با استعدادی در حوزه سینما و تئاتر دارد. نقش اصلی‌های این سریال عمدتا مشهدی هستند و این اتفاق خوبی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 9 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا