مشهد

فرماندار مشهد: تحت هیچ شرایطی مجوز تردد صادر نمی‌شود

فرماندار مشهد با اشاره به ممنوعیت ورود خودرو‌ها به مشهد برای مدت ۲ هفته گفت: از شهروندان محترم استدعا می‌شود برای دریافت مجوز تردد به فرمانداری مراجعه نکنند چراکه هیچ مجوزی تحت هیچ شرایطی صادر نمی‌شود.

 سید محمدرضا هاشمی با بیان اینکه طبق تصمیم ستاد ملی کرونا از ۲۵ تا ۳۰ مرداد تعطیلی رسمی اعلام شده از ممنوعیت ورود خودرو‌ها به مشهد برای مدت ۲ هفته (تا ۵ شهریور ماه) خبر داد.

فرماندار مشهد تصریح کرد: از شهروندان محترم استدعا می‌شود برای دریافت مجوز تردد به فرمانداری مراجعه نکنند چراکه هیچ مجوزی تحت هیچ شرایطی صادر نمی‌شود.

وی تاکید کرد: بر این اساس تمامی ادارات، نهاد‌ها و بانک‌ها (غیر از دستگاه‌های ضروری) از صبح دوشنبه ۲۵ تا پایان روز شنبه ۳۰ مردادماه تعطیل خواهد بود.

هاشمی با اشاره به اینکه از امروز نیز طرح ممنوعیت فعالیت صنوف گروه‌های ۲، ۳ و ۴ اجرا شده، گفت: فقط مشاغل گروه شغلی یک با حفظ پروتکل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

فرماندار مشهد که پس از پایان جلسه کمیته نظارتی بر اجرای پروتکل‌ها با خبرنگار فارس صحبت کرد، از همکاری خوب اصناف در تعطیلی واحد‌های صنفی تشکر کرد و از افزایش میزان رعایت پروتکل‌ها طی دو روز اخیر خبر داد.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 8 =

دکمه بازگشت به بالا