مشهد

مذاکره با یک شرکت کره‌ای برای تامین نیاز شهرداری‌ها به تجهیزات شهری

از این رو با هماهنگی‌های انجام شده، مذاکرات اولیه با این شرکت که به عنوان دومین تولیدکننده بزرگ کره جنوبی در زمینه آسانسور، پله برقی و… فعالیت می‌کند، انجام شد که تلاش داریم بررسی‌های کارشناسی و دقیقتر را در این زمینه انجام دهیم.
مذاکره با یک شرکت کره‌ای برای تامین نیاز شهرداری‌ها به تجهیزات شهری

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی از مذاکره با یک شرکت تولیدکننده تجهیزات شهری از کره جنوبی برای تامین نیاز شهرداری‌ها در این بخش خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، قربان میرزایی با اشاره به جلسه روز گذشته با “سنگ یوهان” مدیرعامل شرکت کره‌ای، عنوان کرد: با توجه به رسالت سازمان در بخش تامین تجهیزات شهری بررسی و ارزیابی شرکت‌های معتبر از سراسر دنیا در دستور کار معاونت بازرگانی سازمان قرار دارد.
وی افزود: از این رو با هماهنگی‌های انجام شده، مذاکرات اولیه با این شرکت که به عنوان دومین تولیدکننده بزرگ کره جنوبی در زمینه آسانسور، پله برقی و… فعالیت می‌کند، انجام شد که تلاش داریم بررسی‌های کارشناسی و دقیقتر را در این زمینه انجام دهیم.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی ادامه داد: تولیدات این شرکت، نیاز شهرداری‌ها به تجهیزات آسانسوری و پله‌های برقی در پل‌های عابر پیاده، ایستگاه‌های مترو و ساختمان‌های اداری را تامین خواهد کرد.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + چهار =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا