مشهد

مرتضوی: صدور پروانه در مشهد مقدس ۵۴ درصد کاهش داشته است

 

صولت مرتضوی

شهردار مشهد گفت: شهرداری مشهد مقدس هم اکنون دوران بحران را پشت سر گذاشته و با اینکه صدور پروانه‌های ساختمانی در آن نسبت به سال ۹۲ بیش از ۵۴ درصد کاهش داشته هیچ تأخیری در خدمات رسانی به وجود نیامده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس سید صولت مرتضوی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه ایستگاه ریحانه خط یک قطار شهری مشهد اظهار داشت: یکی از نشانه‌های توجه به بانوان در شهرداری مشهد افتتاح بوستان ریحانه و ایستگاه قطار شهری آن است که استفاده از این بوستان ویژه را برای خواهران آسان‌تر می‌کند.

وی با اشاره به نزدیک بودن روز کارگر، خاطرنشان کرد: کارگران به صورت واقعی برای پیشرفت کشور تلاش می‌کنند و تلاش آنها در همه زمینه‌ها به ویژه برای پاسداشت انقلاب اسلامی بسیار قابل توجه بوده است.

شهردار مشهد ضمن تبریک روز بزرگداشت مقام معلم، بیان کرد: اقدامات معلمان ثمرات بسیار مناسبی به همراه داشته و هم اکنون پیشرفت پروژه قطار شهری مشهد مقدس و بومی کردن فناوری‌های مورد نیاز آن در واقع نشان از زحمات همین قشر دارد.

مرتضوی با اشاره به اینکه بخش بسیار زیادی از طرح‌های عمرانی مشهد مقدس مربوط به زیر زمین بوده است، خاطرنشان کرد: توسعه خط یک قطار شهری مشهد مقدس و بهره برداری از ایستگاه ریحانه از جمله این اقدامات بوده و بیش از 5000 متر فضاسازی برای نصب در پله برقی‌ها و آسانسورهای قطار شهری آماده شده تا از آنها استفاده شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا