خراسان

مرگ پنج نفر براثرحوادث ناشی ازبارش برف و باران و سیل در خراسان رضوی

حوادث ناشی ازبارش برف و باران و سیل در خراسان رضوی پنج قربانی داشت.

به گزارش خبرنگار خراسان رضوی خبرگزاری صداوسیما معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در حاشیه بازدید از مرز مرگ پنج نفر براثرحوادث ناشی ازبارش برف و باران و سیل در خراسان رضویدوغارون در شهرستان تایبادگفت: پنج نفر بر اثر حوادث ناشی از بارش باران، برف و جاری شدن سیل در این استان جان خود را از دست دادند که چهار نفراز این تعداد بر اثر وا‍ژگونی اتوبوس در محور باغچه مشهد و یک نفر در سیل تایباد جان باخته اند.

اسماعیل بهمن آبادی افزود: در دو روز بارندگی برف و باران و وقوع سیلاب در خراسان رضوی ۵۵ مورد حادثه در سطح خراسان رضوی گزارش شده که بیشترین آن مربوط به حوادث ناشی از جاری شدن سیل و آبگرفتگی در شهرهای مشهد، تربت جام، نیشابور، بردسکن،کاشمر، تربت حیدریه، درگز، رشتخوار، بجستان و تایباد بود.

او گفت :گزارش ۱۹مورد برف و کولاک در برخی از محورهای خراسان رضوی همچون فریمان،مشهد،نیشابور و سرخس ، ۶ مورد حوادث جاده ای اعلام شده به هلال احمر و یک مورد حادثه شهری از دیگر رویدادهای مربوط به برف دو روز گذشته در خراسان رضوی بود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: از ابتدای بارشها در این استان بیش از ۳۱۷ نفر از نیروهای عملیاتی با ۲۵دستگاه آمبولانس،هشت دستگاه خودرو نجات، ۵۰دستگاه خودروی کمک دار سبک،چهار دستگاه خودروی کمک دار سنگین در سطح خراسان رضوی مشغول کمک رسانی به هموطنان بوده اند .

اسماعیل بهمن آبادی حادثه دیدگان این دو روز گذشته درسطح استان را ۶هزارو ۲۴۰ نفر و تعداد مصدومان جاری شدن سیل، بارش باران و برف در استان را ۵۵نفر اعلام کرد.

او گفت: بیش از ۵۸۵ نفر نیز در مراکز اسکان موقت از خدمات جمعیت هلال احمر بهره مند شدند.

او همچنین از توزیع ۲۱۰بسته غذایی، ۲۰۲تخته پتو و توزیع ۲۱۶قوطی کنسرو بین افراد حادثه دیده خبر داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا