ورزش

مشهد میزبان اردوی انتخابی تیم ملی دوچرخه‌سواری شد

مشهد میزبان اردوی انتخابی تیم ملی دوچرخه‌سواری شد

مهدی روزبهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهار داشت: ورزشکاران دوچرخه‌سواری از سراسر کشور برای شرکت در اردوی تیم ملی به خراسان رضوی اعزام شدند، روز گذشته انتخابی برگزار شد و نفرات نخست علاوه بر ورزشکاران انتخابی کمیته استعدادیابی به مرحله بعد ورود پیدا کردند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی گفت: ۱۱۰ نفر از استان‌های مختلف در مشهد حاضر شدند و در سالن شهید برونسی به رقابت می‌پردازند، مسابقات آنها تا یک تیرماه ادامه داشته و پس از آن نفرات برتر انتخاب می‌شوند، پس از آن احتمال دارد که مجدداً  مسابقات انتخابی برگزار شده و نفرات برتر به مسابقات آسیایی دعوت شوند.

روزبهان خاطر نشان کرد: پنج نفر از خراسان رضوی می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند اما سایر ورزشکاران در کنار ملی‌پوشان می‌توانند فعالیت کنند تا سطح آنها نیز ارتقاء یابد، بدین گونه سایر دوچرخه‌سواران به سطح بالاتری دست می‌یابند، در حال حاضر این مسابقات در رده سنی نونهالان و سنین ۱۲، ۱۳ و ۱۴ تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: هیئت دوچرخه‌ سواری خراسان رضوی پس از این برنامه لیگ‌های استانی کنترلی بانوان و آقایان و لیگ‌های سبک آزاد بانوان را برگزار می‌کند، بخشنامه این برنامه تنظیم شده و هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی تنها در انتظار اتمام برنامه فعلی است، همچنین قرار بر برگزاری اردوهای انتخابی بعدی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا