خراسان

نمایشگاه آثار عکس تئاتر عکاسان تئاتر خراسان‌رضوی افتتاح شد

اخبار کوتاه فرهنگی کرمان

نمایشگاه عکس تئاتر عکاسان تئاتر خراسان‌رضوی با عنوان «۲۶ + ۳» به همت انجمن هنرهای نمایشی خراسان‌رضوی در گالری رادین افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، نمایشگاه عکس تئاتر عکاسان تئاتر خراسان‌رضوی با عنوان «۲۶ + ۳» با همت انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی در گالری رادین افتتاح شد.

در این نمایشگاه عکس‌های سجاد انتظاری، وحید قاسمی زرنوشه، حسین ذبیح نیا، روح الله مهاجر، محمد واحدی، محمدجواد آبجوشک، وحید بیات، محمدجواد عبدی، وحیدامانپور قرایی، مهدی رضایی، داوود محمودی، روژین محمدزاده و مهدیا مصباحی به نمایش گذاشته می‌شود.

این نمایشگاه که عکس‌های تئاترهای جشنواره‌های تئاتر استانی امسال و سومین جشنواره تئاتر فجر استانی خراسان‌رضوی را به نمایش می‌گذارد، تا چهارشنبه هفته آینده در گالری رادین برپا است.

نمایشگاه ۱۴ قرن هنر و تمدن ایران امروز افتتاح می‌شود

نمایشگاه «چهارده قرن هنر و تمدن ایران در دوران اسلامی» ساعت ۱۸ امروز ۵ بهمن ماه در موزه بزرگ خراسان افتتاح می‌شود.

نمایشگاه «چهارده قرن هنر و تمدن ایران در دوران اسلامی» با مشارکت «موزه ملی ایران»، «کاخ موزه سعدآباد»، «مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان»، «موزه فرش»، «موزه قرآن»، «موزه رضا عباسی»، «موزه آبگینه و سفالینه‌های ایران» و «موزه بزرگ خراسان» برگزار می‌شود.

این نمایشگاه در راستای اهداف مشهد ۲۰۱۷ و با هدف آشنایی کشورهای اسلامی با تاریخ و فرهنگ و هویت مردم ایران برپا می‌شود.

برگزاری مرحله نهایی سیزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی

مرحله نهایی و مراسم اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی از تاریخ ۶ بهمن ماه تا ۷ بهمن ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات علاوه بر برگزاری مسابقات همکاران پدید آورنده آثار قرآنی، مراسم تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم (شهید داود جوانمرد و شهید محسن خزایی‌) و شهدای صداوسیمای خراسان‌رضوی در تاریخ ۷ بهمن در مرکز همایش‌های آستان قدس رضوی از ساعت ۱۴ تا ۱۷ با حضور مسئولان ملی و استانی برگزار می‌شود.

همچنین در تاریخ ۶ بهمن ماه نیز مراسم شبی با قرآن بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور قاریان و حافظان سازمان صدا و سیما در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

کارگاه نقد آثار خوشنویسی در گالری رضوان

کارگاه خوشنویسی و نشست نقد و بررسی آثار نمایشگاه «تجلای قلم» در نگارخانه رضوان برگزار می‌شود.

محمد ظریف صدر مدیر نگارخانه رضوان با اعلام این خبر گفت: در این نشست اساتید برتر دارالکتابه قرآن کریم به صورت سنتی به نقد و بررسی آثار خوشنویسی ارائه شده در این نمایشگاه خواهند پرداخت.

این نشست فردا ۶ بهمن از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۲۰  و همچنین پنجشنبه ۷ بهمن از ساعت ۹ تا ۱۳ در نگارخانه رضوان واقع در کوهسنگی ۱۷ برگزار خواهد شد.

“چهار صندوق شادی” در مشهد روی صحنه می‌رود

نمایش «چهارصندوق شادی» به نویسندگی گیتا داودی و کارگردانی محمد رضایی از سوم الی دوازدهم بهمن ‌(ساعت ۱۷:۳۰) در آمفی تئاتر هنرستان هنرهای زیبا مشهد واقع در ادیب ۳۳ روی صحنه می‌رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − یک =

دکمه بازگشت به بالا