خراسان

نواب رئیس هیئت فوتبال خراسان‌رضوی مشخص شدند/گلایه مدیرعامل سیاه‌جامگان از نبود حمایت‌

انتخابات فدراسیون فوتبال

مجمع عادی هیئت فوتبال استان خراسان‌رضوی صبح امروز با حضور رئیس فدراسیون فوتبال در مشهدمقدس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، مجمع سالیانه هیئت فوتبال خراسان‌رضوی ظهر امروز با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون در هتل پارس مشهد برگزار شد.

یکی از دستور کارهای این مجمع، انتخاب نواب رئیس و همچنین رئیس کمیته شهرستان‌های هیئت فوتبال خراسان‌رضوی بود که بر این اساس در پایان مرتضی خسرومنش به‌عنوان نائب‌رئیس، فاطمه توسلی به‌عنوان نائب‌رئیس بانوان و ابوالحسن شاهچراغی به عنوان رئیس کمیته شهرستان‌های هیئت فوتبال خراسان‌رضوی انتخاب شدند.

همچنین در بخش نماینده باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر نیز جهانی‌فر با اکثریت آرا به‌عنوان نماینده باشگاه‌های حاضر خراسان‌رضوی در لیگ برتر انتخاب شدند.

محمد مهدی برادران، رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی در مورد عدم کاندیداتوری مدیران سیاه‌جامگان و پدیده در این حوزه اشکال را ناشی از اساسنامه دانست.

عباسی، مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان نیز در این جلسه اظهار داشت: هم پدیده و هم تیم ما از شرایط فعلی ناراضی هستند و با شرایط فعلی باید سال آینده غصه دار شویم که چرا استان ما در لیگ برتر نماینده ندارد.

وی تاکید کرد: امروز زنگ خطر برای فوتبال خراسان‌رضوی به‌صدا درآمده و تبعات جبران‌ناپذیری برای جوانان این استان دارد چراکه سرگرمی بسیاری از جوانان و تنها دلخوشی آن‌ها همین فوتبال و این دو تیم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + یک =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا