مشهد

نیاز مشهد به ۶۰ پایگاه مدیریت بحران

سرپرست ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد از تأمین ایمنی برای ۳ میلیون شهروند مستلزم ایجاد امکانات خبر داد و گفت: مشهد به ۶۰ پایگاه چند منظوره مدیریت بحران نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، امیر عزیزی از تأمین ایمنی برای ۳میلیون شهروند مستلزم ایجاد امکانات خبر داد و گفت: مشهد به ۶۰ پایگاه چند منظوره مدیریت بحران نیاز دارد تا در مواقع لزوم در اختیار مردم قرار گیرد.

وی اظهار داشت: ۱۴ پایگاه چند منظوره مدیریت بحران توسط شهرداری مشهد احداث شده که در زلزله اخیر مورد استفاده شهروندان قرار گرفت، اما با توجه به حضور جمعیت ۳ میلیونی مجاوران و انبوه زائران در این کلان‌شهر، ضرورت دارد این پایگاه  افزایش یابد.

سرپرست ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد بیان کرد: این شهر نیازمند احداث ۶۰ پایگاه چند منظوره مدیریت بحران است، ضرورت دارد اعتبارات دولتی برای ساخت این تعداد پایگاه بحران اختصاص یابد.

عزیزی افزود: هم‌اکنون نیز هر منطقه شهر از یک پایگاه چند منظوره مدیریت بحران برخوردار است، گرچه پاسخگوی حجم انبوه تقاضاها نیست، ستاد مدیریت بحران شهرداری مشهد در هماهنگی کامل با ستاد مدیریت بحران شهرستان و خراسان رضوی فعالیت می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + شش =

دکمه بازگشت به بالا