مشهد

وداع با واپسین دقایق سال ۹۹ٰ؛ سالی که در بارگاه شمس‌الشموس «متفاوت» تحویل می‌شود

حال و هوای حرم منور رضوی از آغازین لحظات صبح امروز، حال و هوایی بهاری و نوروزی شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  مشهدمقدس،  حال و هوای حرم منور رضوی از آغازین لحظات صبح امروز، حال و هوایی بهاری و نوروزی شده است.

زائران و مجاوران با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی اینک در بارگاه منور رضوی حضور پیدا کرده و از برنامه‌های تبلیغی و تدارک دیده شده در بارگاه منور شمس‌الشموس بهره می‌گیرند.

با توجه به احتمال بارش باران در بارگاه منور رضوی با اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته از زائران و مجاوران درخواست شده تا حتی‌المقدور برنامه‌های لحظه تحویل سال بارگاه رضوی را از فضای مجازی و سیمای ملی دنبال کنند.

دو هزار و ۲۰۰ دقیقه برنامه‌ ویژه سال تحویل از حرم مطهر رضوی در شبکه‌های مختلف استانی، ملی و بین المللی صدا و سیما پخش خواهد شد تا زائران امام مهربانی‌ها بتوانند از هر جای ایران و جهان دلهای عاشق خود را به این ضریح آسمانی در لحظه تحویل سال گره بزنند.

این ویژه برنامه از شبکه یک، دو، سه، قرآن، افق، جام جم، شبکه های ماهواره‌ای بین المللی و شبکه‌های استانی رسانه ملی پخش می گردد و شبکه خراسان رضوی ویژه برنامه لحظه تحویل سال را به طور کامل پوشش خواهد داد و شبکه قرآن نیز از ساعت ۸ تا ۲۰ روز شنبه از حرم رضوی میهمان خانه‌های مردم خواهد بود. برنامه عصر جدید از شبکه ۳، فرمول یک از شبکه یک، سین هشتم از شبکه افق نیز از طریق ارتباط زنده تلویزیونی با حرم مطهر رضوی ویژه برنامه های سال تحویل را پوشش خواهند داد.

علاوه بر این خدام بارگاه منور رضوی تمامی زائران و مجاوران را در لحظه ورود به حرم رضوی ترغیب به استفاده از ماسک می‌کنند تا مراسم با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

علاوه بر این اینک در حریم منور رضوی نیز ویژه برنامه‌های خاصی تدارک دیده شده تا حضور زائران صرفا منحصر به حرم منور رضوی نباشد.

هرچه به لحظه تحویل سال نزدیک می‌شویم حجم و میزان برنامه‌های حرم منور رضوی نیز افزایش پیدا می‌کند و بعد از تحویل سال نیز این برنامه‌ها تداوم پیدا می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − پنج =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا