مشهد

وصول 20 درصد بودجه درآمد نقدی شهرداری به صورت الکترونیکی

resized_Mr-rajaianjpg

مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از وصولی 20 درصد بودجه درآمد نقدی شهرداری به صورت الکترونیکی طی شش ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدجواد رجائیان به موفقیت طرح پرداخت الکترونیک شهرداری مشهد در جلب اعتماد شهروندان اشاره کرد و گفت: پرداخت الکترونیک عوارض نوسازی، صنفی، شهرسازی ، خودرو، حفاری، مهندسین ناظر، اشغال معابر و …. جزو مهم‌ترین مواردی است که در سامانه‌های شهرداری از جمله سامانه جامع عوارض خودرو، شهرسازی و حفاری لحاظ شده است، به طوری که در حال حاضر شهروندان می‌توانند با اعتماد و بدون دغدغه، پرداخت الکترونیک انجام دهند.
وی عنوان کرد: طی 6 ماهه ابتدای سال جاری، 20 درصد بودجه درآمدی نقدی به صورت الکترونیکی و غیرحضوری بابت پرداخت غیرحضوری عوارض‌های شهری شامل شهرسازی، نوسازی، صنفی، عوارض خودرو و.. از شهروندان دریافت شد که تاییدیه پرداخت نیز برای شهروند ارائه شده است.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با اشاره به این که تعداد وصولی دریافتی فوق در قالب 180 هزار برگه فیش انجام شده است، اظهار کرد: در راستای شفاف‌سازی به شهروندان، این فیش‌ها با ارائه شناسه قبض پرداخت صادر شده تا پرداخت الکترونیک توسط شهروند به راحتی انجام شود که در حال حاضر 17 بانک در ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان با شهرداری همکاری نزدیکی دارند.
رجائیان افزود: درحال حاضر با فراهم شدن امکانات پرداخت الکترونیک به صورت لحظه‌ای برای شهروندان مشهدی، انتظار می‌رود میزان وصولی به رقم بالاتری در پایان سال افزایش یابد.
وی اظهار امیدواری کرد: شهرداری مشهد با ارائه خدمتی بی‌منت، شفاف و پاسخگویی به‌موقع به شهروندان، می‌تواند مشارکت آنان را در پرداخت به موقع عوارض افزایش دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا