مشهد

وعده شهردار برای اعطاء پاداش میلیونی به “برنده دربی مشهد”

صولت مرتضوی

شهردار مشهد‌مقدس گفت: به تیم پیروز دیدار پدیده و سیاه‌جامگان ۵۰ سکه بهار آزادی هدیه داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، سید صولت مرتضوی ظهر امروز در نشست صمیمی با بازیکنان، اعضا و کادر فنی تیم‌های پدیده و سیاه‌جامگان اظهار داشت: از این که مشهد دو تیم در لیگ برتر فوتبال دارد مایه مباهات است و امیدواریم به روزی برسیم که این دو تیم در صدر جدول لیگ برتر باشند و بتواند در لیگ باشگاه‌های آسیا و فراتر از آسیا شرکت کنند.

وی تصریح کرد: مردم شما مربیان و بازیکنان برای خود الگو می‌دانند و قدرت ضریب نفوذ شما بسیار زیاد است. شادی، قهر، دعوا وغیره شما برای شهرواندان برند است و در رفتار جوانان و نوجوانان شهر مشاهد می‌شود.

شهردار مشهد‌مقدس گفت: خداوند به شما لطف کرده که شما الگو شده‌اید اما این موضوع زمان دارد و شما توان آن را دارید با رفتار حسنه آن را تمدید کنید و زمانی که در این رشته بازنشسته شدید در ذهن مردم باقی بمانید.

مرتضوی خاطرنشان کرد: مسئولیت‌های ما اکتسابی و عاریتی است اما این موضوع در شما علاوه بر اکتسابی بودن، توانایی ذاتی شما نیز است. ورزش سبب ایجاد صداقت، سلامت، مردانگی و اقتدار می‌شود و ما موظفیم به عنوان یک مدیر به این مولفه‌ها کمک کنیم.

وی با بیان اینکه به تیم پیروز دیدار پدیده و سیاه‌جامگان ۵۰ سکه بهار آزادی هدیه می‌شود، اظهار داشت: انشاالله این دو تیم خوب و شایسته را کمک کنیم تا بتوانند با استعدادهایی که دارند،  مطالبات مردم را جوابگو باشند.

مجید پیراسته مدیر حوزه شهردار مشهد نیز در این مراسم گفت: موضوع ورزش یکی از وظایف شهرداری است و با وجود توقعاتی که در حوزه ورزش از خودمان داریم سهم ما در ورزش پررنگ نیست هرچند که خدمات ارزشمندی در این حوزه انجام داده‌ایم.

وی تصریح کرد: به فعالیت‌های خود در حوزه ورزش همگانی افتخار می‌کنیم چراکه تمامی کسانی که در حوزه ورزش هستند کار خود را از ورزش همگانی آغاز کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 17 =

دکمه بازگشت به بالا