مشهد

پارکینگ و پایانه کوهسنگی با ظرفیت ۶۵۰ جای پارک خودرو افتتاح شد

طی مراسمی، همزمان با سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، پارکینگ و پایانه کوهسنگی در مجاورت باغ موزه دفاع مقدس با ظرفیت ۶۵۰ جای پارک خودرو به بهره برداری رسید.

 

به گزارش شهرآرانیوز، خلیل الله کاظمی، معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد امروز در حاشیه این مراسم که با حضور محمد رضا کلائی شهردار مشهد و جمعی از مدیران شهری و استانی برگزارشد، گفت: با توجه به کمبود جای پارک در مناطق پیرامونی بوستان کوهسنگی و مراکز عمومی و تجاری در این منطقه، پروژه احداث پارکینگ کوهسنگی با ظرفیت ۶۵۰ جای پارک در مجاورت باغ موزه دفاع مقدس واقع در خیابان کوهسنگی (انتهای خیابان بهشتی ۴۶) احداث شد.

وی ادامه داد: برای اجرای این پروژه ۱۱ هزار متر مکعب خاکبرداری، ۴۵۰۰ متر طول جدول گذاری، ۷۰۰۰ مترمکعب زیرسازی، ۱۵۰ متر اجرای کانال سرپوشیده و ۲۶۵۰ تن آسفالت ریزی انجام شده است.

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد اضافه کرد: در کنار احداث پارکینگ کوهسنگی پروژه ایجاد دسترس از خیابان شهید خلیلی به بزرگراه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیز اجرا شده است.

کاظمی افزود: همچنین در مجاورت این پارکینگ، پایانه اتوبوس نیز طراحی و احداث شده است که خطوط ۳۸-۸۰-۸۲ و ۸۶ پایانه زکریا به این محل منتقل خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا