ورزش

پدیده فصل آینده برای قهرمانی می‌جنگد/ اولویتمان حفظ بازیکنان فصل قبل است

 

محمد رضا مهاجری

سرمربی پدیده خراسان گفت: پدیده فصل آینده برای قهرمانی تلاش می‌کند و امیدواریم بتوانیم با جذب بازیکنان جدید به این هدف برسیم.

محمدرضا مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: برای فصل آینده در تیم پدیده ماندگار هستم، اکنون نیز کار خود را برای فصل بعد آغاز کرده‌ایم و به‌طور جدی وارد بازار نقل و انتقالات شده‌ایم.

وی افزود: مرتضی منصوری، بازیکن استقلال اهواز تاکنون جذب تیم پدیده شده و تعدادی از بازیکنان فصل قبل نیز با تیم تمدید کرده‌اند و تعدادی از بازیکنان نیز همچنان با تیم قرارداد دارند و برای فصل بعد در پدیده خواهند بود.

سرمربی پدیده خراسان با اشاره به اینکه برای فصل آینده به‌دنبال جذب بازیکن خارجی هستیم، تاکید کرد: غالب بازیکنان فصل گذشته را تلاش داریم که حفظ کنیم، البته لیستی از بازیکنان جدید نیز فراهم شده و رایزنی لازم در این زمینه در حال شکل‌گیری است اما به‌خاطر قیمت بالای بازیکنان و قراردادها، شرایط اینکه بخواهیم بازیکنان را با این قراردادها بگیریم را نداریم.

مهاجری افزود: باید منتظر باشیم تا تیم‌های بزرگ مثل استقلال و پرسپولیس بازیکنان خود را جذب کنند و زمانی که بازار کاذب جذب بازیکن از میان رفت رقم‌های اصلی بازیکنان مشخص می‌شود.

وی در مورد وضعیت ماندن یا جدایی بادامکی گفت: وی کاپیتان تیم ما است؛ البته در حال حاضر در مسافرت است و باید در بازگشت با وی در مورد باقی ماندن در تیم صحبت کنیم.

سرمربی پدیده خراسان بیان کرد: پدیده فصل آینده برای قهرمانی تلاش می‌کند و امیدواریم بتوانیم با جذب بازیکنان جدید به این هدف برسیم.

مهاجری خاطرنشان کرد: در حال حاضر، 60 درصد رقم بازیکنان واریز و پرداخت شده است و ظرف چند روز آینده بین 15 تا 20 درصد دیگر از قراردادها پرداخت می‌شود و امیدواریم شرایط بهتری را در فصل آینده رقم بزنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا