مشهد

کسب دو رتبه برتر توسط شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد

index (1)

معاون فنی شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: شرکت بهره‌برداری قطارشهری در دهمین کنفرانس ملی نگهداری و تعمیرات کشور حائز دو رتبه برتر در ارائه مقاله و کسب لوح تقدیر از سوی دبیرخانه کنفرانس گردید.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، کاظم مقدسی ضمن بیان مطلب فوق افزود: دهمین کنفرانس ملی نگهداری و تعمیرات کشور با شعار صیانت از سرمایه‌های ملی و بهبود راهبری، 16 و 17 آبان ماه در هتل المپیک تهران برگزار شد که شرکت‌های دانش بنیان، نهادهای دولتی و مجموعه‌های فنی با ارائه مقاله در آن حضور پیدا کرده بودند.
وی تصریح کرد: در این کنفرانس که به موضوعات مرتبط با نگهداری و تعمیرات پرداخته شده بود، از میان 200 مقاله ارسالی به دبیرخانه کنفرانس، 16 مقاله توسط شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد ارسال گردید.
معاون فنی شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد ادامه داد: داوران و اساتید برجسته کمیته علمی کنفرانس پس از بررسی و داوری مقالات رسیده از میان آنها مقالات برگزیده را انتخاب کردند که از این میان شرکت بهره‌برداری قطارشهری مقام برتر را کسب نمود.
مقدسی اظهار داشت: شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد به عنوان برترین شرکت صنعتی در حوزه نگهداری و تعمیرات از نظر سطح علمی لوح تقدیر دریافت کرد ضمن اینکه کسب برترین مقاله با موضوع پیاده سازی آنالیز حالات شکست و آثار طراحی(DFMEA) در تجهیز ترن واش نیز از دیگر افتخارات این مجموعه بود.
وی گفت: همچنین به شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد به منظور بالابردن سطح علمی کنفرانس لوح تقدیری از سوی دبیرخانه ارائه گردید.
گفتنی است؛ شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد در کنار حضور در این همایش به دایر کردن غرفه توانمندی‌های فنی مهندسی در نمایشگاه جانبی این کنفرانس اقدام نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − چهار =

دکمه بازگشت به بالا