ورزش

رییس هیات فوتبال استان: فوتبال خراسان رضوی نیازمند تعامل و همراهی است

khorasan football

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: فوتبال این استان برای رشد و توسعه کمی و کیفی نیازمند تعامل و همراهی همه مسوولان و دست اندرکاران ذیربط است.
مهدی برادران دوشنبه شب در نشست هم اندیشی با خبرنگاران خراسان رضوی از رسانه ها ، هواداران و مردم به عنوان بزرگترین سرمایه های ورزش فوتبال یاد و بیان کرد: باید با بررسی زیرساختی مشکلات فوتبال از خرد جمعی و استفاده از ظرفیتهای موجود برای رشد کیفی این ورزش بهره گرفت.
وی افزود: برای رفع مشکلات ورزش فوتبال خراسان رضوی باید روحیه صبر و انعطاف داشته باشیم و با برنامه ریزی دقیق بطور زیربنایی برای رفع تنگناهای این بخش تلاش کنیم.
رییس هیات فوتبال خراسان رضوی ادامه داد: تغییرات جدید در مجموعه هیات در زمینه های توسعه دپارتمان داوری، بانوان، امور شهرستانها و غیره در آینده نزدیک انتظارات رسانه ها و متولیان مربوطه را تامین خواهد کرد.
وی در خصوص حضور نداشتن وی در نشست مجمع فدراسیون فوتبال نیز بدون توضیح بیشتر گفت: من به ساختار سازمان لیگ فوتبال انتقادهای بسیاری دارم و به همین دلیل نامزد این مجمع نشدم.
برادران افزود: در کنار حساسیت نسبت به مسائلی مانند حضور نداشتن هیات فوتبال در جلسات مجمع فدراسیون فوتبال باید چگونگی راهکارهای ارتقاء ورزش فوتبال خراسان رضوی در سطح ملی مورد عنایت همه بخشهای ذیربط قرار گیرد و با پیشنهادهای مطلوب برای این توسعه تلاش کرد.

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

دکمه بازگشت به بالا