مشهد

۲۴ بازار ارزاق عمومی شهرداری مشهد در ایام نوروز ۹۵ دایر هستند

بازار بندرترکمن در آستانه نوروز

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری مشهد مقدس گفت: ۲۴ بازار ارزاق عمومی شهرداری مشهد در ایام نوروز ۹۵ دایر هستند.

احمد محبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: احداث بازار ارزاق عمومی و میوه و تره‌بار به منظور کاهش ترافیک شهری و دسترسی آسان شهروندان به کالای با کیفیت و قیمت مناسب از وظایف اصلی سازمان میادین میوه ‌و تره‌بار است‌.

وی افزود: تا به امروز 24 بازار ارزاق عمومی در سطح شهر مشهد احداث شده که براساس بررسی نیاز هر منطقه در نقاط جغرافیایی مخالف برپا شده است.

محبی با اشاره به اینکه در اوایل سال آینده 2 بازار ارزاق عمومی دیگر نیز به طور رسمی در مشهد افتتاح می‌شود گفت: ما در این بازارها با بهره‌بردارانی همکاری می‌کنیم که حداکثر توان برای ارائه بیشترین تخفیفات به شهروندان را در اختیار داشته باشند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری با بیان اینکه هدف از احداث بازارهای مختص میوه، حذف واسطه‌ها در عرضه کالا بوده است گفت: تاکنون 16 بازار میوه توسط شهرداری در سطح شهر مشهد احداث شده که از طریق مذاکراتی که با تولیدکنندگان داشته‌ایم توانستیم برخی از اقلام میوه‌ها به صورت از تولید به مصرف و بدون واسطه عرضه کنیم.

محبی خاطرنشان کرد: با همکاری سازمان تعاونی روستایی جهاد کشاورزی دو میوه پُرمصرف سیب و پرتقال از تاریخ 25 اسفند تا 15 فروردین با قیمت مصوب به ترتیب 1800 و 1900 تومان در بازارهای میوه شهرداری مشهد عرضه می‌شود.

وی با اشاره به ذخیره میوه کافی و توزیع متوازن این بازارها در سطح استان گفت: تعدادی بازارهای سیار در قالب خودروهای مشخص در نقاط شهر که بازار احداث نشده است، قرار گرفته و این دو میوه را با قیمت مصوب در اختیار شهروندان قرار می‌دهند.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری مشهد تصریح کرد: سیب و پرتقال عرضه شده در بازارهای میوه از کیفیت مطلوب برخوردار است و قیمت واقعی آن بالای 2000 تومان است که برای رفاه شهروندان در ایام نوروز، از طرف دولت 20 تا 30 درصد یارانه به آن تعلق گرفته و زیر قیمت خرید و میدان بار عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هشت =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا