مشهد

۲۷۰ میلیارد تومان در خط ۲ قطار شهری مشهد هزینه شده است

 

کیانوش کیامرز

مدیرعامل قطار شهری مشهدمقدس گفت: ۲۷۰ میلیارد تومان در خط ۲ قطار شهری مشهد هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، کیانوش کیامرز ظهر امروز با حضور در صحن علنی شورای شهر مشهد اظهار داشت: متخصصان و مهندسان قطار شهری مشهد در زیر زمین به کار خود مشغول هستند و به شایعات پیش پیش آمده هیچ توجهی ندارند.

مدیرعامل قطار شهری مشهد با اشاره به شایعات پیش آمده مبنی بر وجود مشکل بهره‌برداری فاز اول خط دو تصریح کرد: شایعات به‌وجود آمده بی‌اساس بوده و ما با قدرت فاز اول قطار شهری را در دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری خواهیم رساند.

وی با بیان اینکه کارهای زیادی برای انجام‌دادن در فاز اول در دست داریم گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۷۰ میلیارد تومان در خط دو قطار شهری هزینه شده است.

کیامرز به ارائه گزارش آخرین فعالیت‌ها در خط دو پرداخت و بیان داشت: تمام فعالیت‌های ساختمانی در ۴ ایستگاه ابتدایی از انتهای طبرسی به سمت میدان شهدا به پایان رسیده و پله برقی این ایستگاه‌ها نیز نصب شده است.

مدیرعامل قطار شهری با تاکید براینکه تمامی تمرکز ما روی ایستگاه‌های میدان راه‌آهن و میدان شهدا است، عنوان کرد: در حال حاضر ۳۵۰ نفر نیروی متخصص و کارگری در میدان شهدا و ۴۰۰ نفر دیگر نیز در میدان راه اهن در حال فعالیت هستند.

وی از بازگشایی مسیر طبرسی دوم خبر داد و گفت: با توجه به اتمام فعالیت‌های ایستگاه‌های ابتدایی تمامی مسیرهای موجود در بلوار طبرسی دوم که به سبب پروژه قطار شهری بسته شده بود بازگشایی می‌شود؛ برنامه زمان بندی ما خبر از آن می‌دهد که تمام مسیر بلوار طبرسی اول و دوم ۱۰ دی ماه به صورت کامل بازگشایی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − دوازده =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا