مشهد

۲ سارق حرفه‌ای با ۸ فقره سرقت در مشهد دستگیر شدند

دستگیری سارقان و مالخران

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: پلیس آگاهی با همکاری مأموران کلانتری نجفی با دستگیری ۲ سارق حرفه ای پرده از ۸ فقره سرقت در جنوب شهر مشهد برداشت.

سرهنگ حمید رزمخواه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهار داشت: در پی گزارش چند فقره سرقت داخل خودرو در محدوده بلوار سرافرازان تیمی از کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

 وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی سرقت‌ها و تحقیقات میدانی به فردی سابقه‌دار که به تازگی از زندان آزاد شده مظنون و با همکاری کلانتری‌های حوزه استحفاظی عملیات دستگیری او را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی تصریح کرد: تحقیقات در این حوزه ادامه داشت تا سرانجام یکی از تیم‌های گشت کلانتری نجفی متهم را در حال پرسه‌زنی در اطراف خودروهای سواری دستگیر و در بازرسی از وی تعدادی ابزار سرقت کشف کردند.

رزمخواه عنوان کرد: متهم ۳۵ ساله پس از بازجویی‌های اولیه به پایگاه جنوب پلیس آگاهی منتقل شد و در چندین مرحله بازجویی‌های علمی کارآگاهان پلیس به ۸ فقره سرقت داخل خودرو در محدوده بلوار سرافرازان، رهایی، لادن و صیاد با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد.

وی عنوان کرد: در ادامه این عملیات تیم رسیدگی کننده پرونده همدست متهم را در محدوده بلوار پیروزی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تعدادی لوازم داخل خودرو کشف کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + چهار =

دکمه بازگشت به بالا