مشهد

۳ کشته و ۲۴ مجروح در پی آتش‌سوزی یک مرکز ترک اعتیاد در اطراف مشهد

مدیر روابط عمومی اورژانس مشهد از آتش سوزی در یک مرکز ترک اعتیاد در روستای دستگردان در جاده میامی و کشته شدن ۳ نفر و مصدومیت ۲۴ نفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اورژانس مشهد، محمد علیشاهی گفت: آتش سوزی در یک مرکز ترک اعتیاد در روستای دستگردان در جاده میامی ۳ کشته و ۲۴ مصدوم بر جای گذاشت.

 

مدیر روابط عمومی اورژانس مشهد بیان کرد: این حادثه شامگاه ۲۱ اردیبهشت ماه رخ داد و ۹ آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به مصدومان امدادرسانی کردند.

وی افزود: در این حادثه ۱۵ نفر به بیمارستان امام رضا، ۵ نفر به بیمارستان امدادی و مابقی مصدومان به بیمارستان‌های شهید هاشمی نژاد، ۲۲ بهمن و قائم‌ مشهد منتقل شدند.

آتش نشانان ۲۰۰نفر را از میان آتش و دود نجات دادند

معاون عملیات آتش نشانی مشهد درباره عملیات آتش‌نشانی مشهد در آتش‌سوزی این مرکز ترک اعتیاد گفت: این آتش سوزی شب گذشته به سامانه ۱۲۵ اعلام که در پی آن آتش‌نشانان و نجاتگران ایستگاه‌های ۱۵، ۴۱، ۶، ۴۹ و بخش رضویه به محل حادثه در روستای دستگردان در جاده میامی به مشهد اعزام شدند.

 

آتشپاد دوم مهدی رضایی ادامه داد: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد حریق در یکی از آسایشگاه‌های این مجموعه رخ داده که امدادگران ضمن مهار آتش قریب به ۲۰۰ نفر را از میان دود و آتش نجات دادند.

وی افزود: یک تیم کارشناسی از آتش نشانی مشهد مامور بررسی دقیق علت وقوع این حادثه هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا