خراسان

شعبه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در خراسان‌رضوی تشکیل شد

شعبه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در خراسان‌رضوی تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، غلامعلی صادقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از سازمان صنعت معدن و تجارت استان خواسته شده لیست اسامی اشخاص حقیقی و حقوقی که در سطح استان خراسان رضوی از ابتدای سال جاری ارز دولتی به منظور واردات کالا دریافت کرده‌اند را به دادستانی اعلام کنند.

صادقی ادامه داد: همچنین به سازمان صنعت معدن و تجارت اعلام شده مشخص کنند از این اشخاص چه تعداد ثبت سفارش مطابق کالاهای وارداتی نیست و نیز آیا کالاهای ارائه شده توسط این اشخاص در بازار براساس ارز دولتی عرضه شده یا خیر.

وی گفت: به سازمان تعزیرات حکومتی نیز اعلام شده که ضمن رصد بازار و بررسی مصادیق احتکار، گران‌فروشی، کم‌فروشی و سایر موارد، چنانچه این امر اخلال در نظام اقتصادی کشور تلقی می‌شود مراتب را جهت رسیدگی قضایی به دادستانی اعلام کنند.

دادستان مشهد اظهار داشت: به پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی نیروی انتظامی استان ماموریت داده شده ضمن رصد غیرمستقیم بازار، گزارشات تخلفات و جرایم اخلاگران نظام اقتصادی در سطح استان خراسان رضوی را به دادسرای مرکز استان اعلام کنند.

صادقی گفت: در دادسرا شعبه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تشکیل شده و کسانی که قصد اخلال در بازار را داشته باشند بدانند که دادستانی بدون هیچگونه اغماض و مسامحه‌ای برابر قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور با آنان برخورد خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا