مشهد

رونمایی رسمی از باکس راهنمای تاکسی در مشهد

با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد از باکس راهنمای زائر تاکسی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و مدیرکل راه‌آهن خراسان رضوی از باکس راهنمای زائر تاکسی مشهد به صورت رسمی رونمایی شد.

اعضای شورای اسلامی شهر مشهد در بیانات خود بر لزوم چاپ بسته‌های فرهنگی و راهنمای زائر در تاکسی به زبان‌های عربی و انگلیسی تأکید داشتند و رضایتمندی خود را از فعالیت تاکسیرانان مشهدی در ایام نوروز اعلام کردند.

در این مراسم سید مهدی علوی مقدم مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد نیز بیان کرد: باکس راهنمای زائر با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری و مدیریت گردشگری اجرایی شده و امیدواریم به زودی بتوانیم بسته‌های فرهنگی راهنمای زائر و گردشگر را با زبان‌های انگلیسی و عربی در تاکسی‌های مشهد قرار دهیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته دوره‌های آموزش زبان‌های عربی و انگلیسی برای تاکسیرانان مشهدی برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه امسال با توجه به نوسازی صورت گرفته در ناوگان به هیچ وجه شاهد کمبود تاکسی در مبادی ورودی شهر از جمله راه‌آهن و فرودگاه نبوده‌ایم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: خوشبختانه آمار شکایت از تاکسیرانان نیز امسال نسبت به سال گذشته با کاهش مواجه بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 1 =

دکمه بازگشت به بالا