مشهد

افزایش یک ساعته سرویس‌دهی قطارشهری در ایام پایانی ماه صفر

مدیرعامل شرکت بهره‌‌برداری قطارشهری مشهد:
افزایش یک ساعته سرویس‌دهی قطارشهری در ایام پایانی ماه صفر
سال گذشته رکورد جابه‌جایی مسافر در خط یک قطارشهری در مناسبت‌های ولادت و شهادت امام رضا(ع) با انتقال ۱۵۲هزار نفر شکسته شد.
افزایش یک ساعته سرویس‌دهی قطارشهری در ایام پایانی ماه صفر

مدیرعامل شرکت بهره‌‌برداری قطارشهری مشهد گفت: در روز شهادت امام رضا(ع) از ساعت ۶ صبح تا ۲۳ سرویس‌دهی خط یک قطارشهری رایگان صورت خواهد گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، قاسم طاهری با بیان این مطلب در برنامه زنده رادیویی «گفتگوی شهربهشت» که با موضوع «برنامه‌های شهرداری مشهد برای ارائه خدمات به زائران امام رضا(ع) در دهه آخر صفر» در پایانه مسافربری امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: با تصویب شورای اسلامی شهر و تایید شهردار مشهد، در روز شهادت امام رضا(ع) از ساعت ۶صبح تا ۲۳ سرویس‌دهی خط یک قطارشهری رایگان صورت خواهد گرفت.
وی در ادامه افزود: همچنین ساعت کاری قطارشهری در روز شهادت پیامبر اکرم(ص) نیز از ساعت ۶ صبح تا ۲۳ ادامه خواهد داشت و امکان اعزام قطارهای فوق‌العاده با سرفاصله کوتاه وجود دارد.
مدیرعامل شرکت بهره‌‌برداری قطارشهری مشهد با اشاره به فضاسازی محیط ایستگاه‌ها، گفت: همچنین روحانیون در ایستگاه‌های قطارشهری مستقر هستند و به سوالات پاسخگویی می‌کنند.
طاهری عنوان کرد: ضمن اینکه در اطراف ایستگاه‌های قطارشهری به استقرار هیات مذهبی نیز کمک کرده‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: سال گذشته رکورد جابه‌جایی مسافر در خط یک قطارشهری در مناسبت‌های ولادت و شهادت امام رضا(ع) با انتقال ۱۵۲هزار نفر شکسته شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + سه =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا