مشهد

اعمال افزایش ۱۲ درصدی نرخ کرایه تاکسی در مشهد

ورود 50 تاکسی هیبریدی به تاکسیرانی تهران

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از افزایش ۱۲ درصدی نرخ کرایه تاکسی در مشهد با اصلاح تاکسی‌مترها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید مهدی علوی‌مقدم اظهار داشت: براساس مصوبه شورای شهر مشهد نرخ کرایه تاکسی‌ها در سال جاری 12 درصد افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: با توجه به این افزایش نرخ، تاکسیرانان باید هر چه سریع‌تر برای اصلاح تاکسی‌متر خود به محل تعمیرگاه تاکسیرانی واقع در جاده سرخس، بولوار شهدای تاکسیرانی مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد تصریح کرد: مصوبه شورای اسلامی بعد از طی مراحل قانونی خود در فرمانداری اجرایی شده است.

علوی‌مقدم در ادامه به بیمه تکمیلی تاکسیرانان اشاره کرد و گفت: در این طرح که تا پایان ماه مهلت دارد، تاکسیرانان می‌توانند با مراجعه به سازمان تاکسیرانی، پایانه معراج و شرکت تعاونی تاکسیرانی نسبت به ثبت‌نام بیمه تکمیلی خود اقدام کنند.

وی اضافه کرد: در این طرح 75 درصد هزینه‌های درمانی تاکسیرانان پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: تاکسیرانان با مراجعه و ثبت‌نام در طرح بیمه تکمیلی می‌توانند از بیمه آتش‌سوزی منزل و بیمه عمر حوادث رانندگی به صورت رایگان استفاده کنند.

علوی‌مقدم در ادامه به نوسازی تاکسی‌های فرسوده اشاره کرد و در این باره گفت: متاسفانه وقفه‌ای در مرکز اسقاط به وجود آمد که در حال حاضر این مشکل حل و مرکز اسقاط بازگشایی شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به این مهم رانندگانی که پرونده آنان تکمیل شده می‌توانند با مراجعه به مرکز اسقاط واقع در کوشش 22 و 24 مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: دارندگان تاکسی‌های فرسوده که برای تشکیل و یا تکمیل پرونده نوسازی اقدام نکردند توجه داشته باشند که از هفته‌های آینده براساس قانون ابلاغی محدودیت‌های برای تردد آنان در سطح شهر اعمال می‌شود و سازمان نیز از تمدید پروانه آنان ممانعت به عمل می‌آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

دکمه بازگشت به بالا