مشهد

نرم‌افزار شارژ “من کارت” راه‌اندازی شد

مشهد| نرم‌افزار شارژ "من کارت" راه‌اندازی شد

علی اصغر نیشابوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: به دلیل امکان تغییر مسیر خط اتوبوس‌ها و ایستگاه‌ها بنا تقاضای شهروندان و بررسی مسئولان، برای ممانعت از از بین رفتن منابع مالی، تابلوهای راهنمای مسیر خطوط اتوبوس در ایستگاه‌ها جمع شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد با اشاره به راه‌اندازی نرم‌افزارهای هوشمند و توسعه یافته و سایر راه‌های تسهیل پیدا کردن خطوط اتوبوس پس از جمع آوری تابلوهای درون شهر، گفت: تاکنون امور مربوطه برای اطلاع از خطوط اتوبوس‌های عبور کننده توسط تابلوی ایستگاه اتوبوس انجام شده است.

نیشابوری خاطرنشان کرد: عموم با ارسال کد چهار رقمی نوشته شده بر روی تابلوی ایستگاه اتوبوس، از خطوط عبوری ایستگاه، اتوبوس مورد نظر خود را می‌یابند و می‌توانند مسیرهای تردد خط مورد نظر را ببینند، این امر بر تسهیل امور مردم نیز تأثیر دارد.

وی با اشاره به راه‌اندازی طرح نرم‌افزاری نقشه همراه مشهد مقدس، تصریح کرد: نقشه ذکر شده دارای مسیریابی هوشمند است، بنابراین مسافران و سایر مردم با تعیین مبدأ و مقصد خود، توسط امکانات موجود در نرم‌افزار، از آن برای سوار شدن خطوط مرتبط با مقصد کمک می‌گیرند.

نیشابوری بیان کرد: علاوه بر موارد ذکر شده، برای سایرین امکان مشاهده مکان‌های فروش من کارت و مشاهده ایستگاه‌های اتوبوس و نزدیک‌ترین ایستگاه به آنها وجود دارد، نرم افزار شارژ من کارت نیز راه اندازی شده که می‌توان توسط کارت‌های بانکی عضو شتاب، کارت را شارژ کرده و از آن استفاده کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا