مشهد

اجرای طرح تنظیم بازار ۵ قلم کالا در تمام فروشگاه‌های شهرما

پراکنش مناسب در سطح شهر، حمایت از تولید داخلی، تجربه چند ساله در عرضه محصولات از تولید به مصرف و استقبال شهروندان از آنها از جمله موارد انتخاب این فروشگاه‌ها به منظور اجرای طرح تنظیم بازار ۵ کالای اساسی مرغ منجمد، گوشت قرمز تازه، دو مدل برنج و شکر بوده است.
اجرای طرح تنظیم بازار 5 قلم کالا در تمام فروشگاه‌های شهرما

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از توزیع ۵ کالای اساسی در طرح تنظیم بازار دولت در فروشگاه‌های شهرما به منظور تنظیم بازار و کاهش قیمت این محصولات خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، احمد محبی در این خصوص بیان کرد: با هدف تنظیم بازار، کاهش قیمت‌ها، حمایت از تولیدات دامی داخلی و عرضه محصولات از تولید تا مصرف و در نتیجه ارتقاء بهره‌وری، با همکاری پشتیبانی امور دام و سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی اقدامات موثری در فروشگاه‌های شهرما صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه فروشگاه‌های شهرما جایگاه مطمئنی برای اجرای سیاست‌های طرح تنظیم بازار دولت است، افزود: پراکنش مناسب در سطح شهر، حمایت از تولید داخلی، تجربه چند ساله در عرضه محصولات از تولید به مصرف و استقبال شهروندان از آنها از جمله موارد انتخاب این فروشگاه‌ها به منظور اجرای طرح تنظیم بازار ۵ کالای اساسی مرغ منجمد، گوشت قرمز تازه، دو مدل برنج و شکر بوده است.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: ناظران مقیم سازمان میادین میوه و تره‌بار در تمام فروشگاه‌های شهرما به صورت مستمر بر عرضه محصولات طرح تنظیم بازار نظارت خواهند داشت.
وی عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده گوشت تحویلی به شکل برش‌های ران، سردست، گردن و قلوه‌گاه با برچسب طرح تنظیم بازار بسته بندی و در اختیار فروشگاه‌های شهرما قرار می‌گیرد.
محبی همچنین گفت: قیمت هر کیلوگرم ران ۳۳ هزار و ۵۰۰ تومان، هر کیلوگرم سردست و گردن ۳۲ هزار تومان و قلوه‌گاه ۱۷ هزار تومان اعلام شده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: گوشت قرمز تازه طرح تنظیم بازار از روز سه شنبه ۱۷ اسفند ماه در تمام فروشگاه‌های شهرما در حال توزیع است و تاریخ عرضه دیگر محصولات این طرح متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا