خراسان

اعزام ۳۹ کاروان پیاده امام رضا(ع) از کاشمر و خلیل آباد به مشهد

 
 
 

کاشمر- رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر گفت: امسال پنج هزار نفر در قالب ۳۹ کاروان از  کاشمر و خلیل آباد به مشهد اعزام شدند.

حجت‌الاسلام قاسم علی مجیدی در گفتگو با خبرگزاری مهر، با اشاره به اینکه تعداد کاروان های امسال نسبت با سال گذشته از رشد ۱۰ درصدی برخوردار بوده است اظهار کرد: کاروان های بخش کوهسرخ از مسیر نیشابور به مشهد اعزام شدند.

وی با تاکید بر اینکه هر کاروان باید وابسته به هیئت و دارای کد هیئت‌های مذهبی باشد افزود: امسال تعداد پنج هزار نفر در پیاده روی دهه آخر صفر شرکت کردند که ۴۰۰ نفر از این تعداد خواهران هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر گفت: تعداد ۱۵کاروان از شهر کاشمر و بخش مرکزی و ۱۰ کاروان از بخش کوهسرخ و ۱۴ کاروان از خلیل آباد پای پیاده به مشهد اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه روستاهای رزق آباد، فرح آباد، بهاریه و نای در بخش مرکزی و همچنین اکبرآباد، چلپو، علی آباد در بخش کوهسرخ برای برپایی ایستگاه های صلواتی و پذیرایی از زائرین اقدام کرده اند تصریح کرد: کاروان های شهرستان های کاشمر، خلیل آباد و بردسکن از مسیر کاشمر تربت حیدریه و کاروان های پیاده بخش کوهسرخ و شهر ریوش از محور نیشابور عازم مشهد شدند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا