مشهد

تلاشی برای شفاف‌سازی عملکرد “شرکت ترافیک هوشمند الیت” انجام نشده است‌

جواد ستاری

عضو شورای شهر مشهد مقدس گفت: در هیئت مدیره الیت به عنوان ناظر شورا بارها اعلام کردم که الیت باید شفاف‌سازی کند چرا که مردم از عدم شفافیت نگران هستند اما تاکنون هیچ تلاشی برای شفاف سازی صورت نگرفته است.

جواد ستاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: اکثر مردم مشهد در حال حاضر با شرکت ترافیک هوشمند الیت مشکل دارند، متاسفانه به عنوان یکی از اعضای شورای شهر مشهد از عدم شفافیت الیت هم نگران و هم معترض هستم و در جلسه‌ای غیرعلنی اکثر اعضای شورا نارضایتی خود را از الیت اعلام کردند. اعضای شورای شهر نیز خود مشکلات الیت را لمس کرده‌اند.

ستاری عنوان کرد: در هیئت مدیره الیت به عنوان ناظر شورا بارها اعلام کردم که الیت باید شفاف سازی کند چرا که مردم از عدم شفافیت نگران هستند اما تاکنون هیچ تلاشی برای شفاف سازی صورت نگرفته است.

وی گفت: مدیرعامل شرکت الیت می‌گوید در نظرسنجی ۸۰ درصد مردم موافق الیت هستند اما این در حالی است که هر روز نامه‌های معترضانه مردم را دریافت می‌کنیم بنابراین باید رسانه‌ها در یک طرح نظرسنجی رضایت و نارضایتی مردم را مورد بررسی قرار دهند.

عضو شورای شهر مشهد مقدس افزود: زمانی برای نرخ الیت، در شورا اعتراض کردیم و گفتند الیت به دنبال درآمدزایی نیست و تنها به دنبال کاهش ترافیک سطح شهر است اما امروز این هدف برعکس شده است. الیت تناقض‌های زیادی دارد که برای ما حل نشده و هنوز شورا به جواب قانع کننده‌ای نرسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا