مشهد

تمدید شهرک تاریخی «مشهد دوست داشتنی» تا نیمه اردیبهشت ماه

این نمایشگاه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ در مجتمع کوثر واقع در بولوار کوثر، مقابل کوثر شمالی ۳۹ دایر خواهد بود.
تمدید شهرک تاریخی «مشهد دوست داشتنی» تا نیمه اردیبهشت ماه

قائم مقام معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از تمدید شهرک تاریخی «مشهد دوست داشتنی» تا نیمه اردیبهشت ماه خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، میثم مرادی در برنامه زنده رادیویی «شهر ما» که صبح امروز از صدای خراسان رضوی پخش شد، بیان کرد: شهرک تاریخی «مشهد دوست داشتنی» یک اقدام نوآورانه و بدیع در حوزه معرفی فرهنگ و تاریخ دینی و انقلابی مشهد است که مورد استقبال بی‌نظیر شهروندان و زائران قرار گرفته است.
وی افزود: این نمایشگاه از دوم فروردین ماه راه‌اندازی شده که در بخش‌های مختلف و متنوع شامل سبک زندگی، معرفی مشاهیر و مفاخر انقلاب، هنری و ادبی، تاریخ شکل‌گیری مشهد تا دوران معاصر و دوران انقلاب و… پذیرای شهروندان و زائران است.
قائم مقام معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: از آنجایی که شهرک تاریخی «مشهد دوست داشتنی» فضایی برای حضور مردم و زائران است و همچنین از طریق آن زائران خارجی می‌توانند با تاریخ مشهد آشنا شوند تصمیم بر این گرفته شده تا این نمایشگاه تمدید شود.
مرادی ادامه داد: در این راستا شهرک تاریخی «مشهد دوست داشتنی» تا ۱۵ اردیبهشت ماه تمدید شده تا شهروندان بیشتری بتوانند از این مکان بازدید کنند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ در مجتمع کوثر واقع در بولوار کوثر، مقابل کوثر شمالی ۳۹ دایر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

دکمه بازگشت به بالا