مشهد

جابه‌جایی ۳۶۰ هزار نفر توسط خطوط یک و ۲ قطار شهری در ایام شهادت امام رضا (ع)

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد گفت: در ۲۷ آبان ماه امسال، بیش از ۲۰۰ هزار نفر و در ۲۸ آبان مصادف با شهادت امام رضا (ع) در مجموع ۱۶۰ هزار نفر مسافر در خطوط یک و ۲ قطار شهری جابه‌جا شدند.

قاسم طاهری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مشهد با اشاره به ثبت رکورد جدید جابه‌جایی مسافر در خطوط قطار شهری مشهد، گفت: در روز ۲۷ آبان ماه، بیش از ۲۰۰ هزار نفر از طریق خطوط یک و ۲ قطار شهری جابه‌جا شدند.

وی با بیان این مطلب که آخرین رکورد در جابه‌جایی مسافر در خط یک قطار شهری مربوط به روز شهادت امام رضا (ع) در سال گذشته با جابه‌جایی ۱۷۷ هزار نفر بوده، اظهار داشت:  روز ۲۷ آبان سال جاری، ۱۹۰ هزار نفر از طریق خط یک قطار شهری جابه‌جا شدند که رقم بی‌سابقه‌ای است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد افزود: همچنین در این روز از طریق خط دو قطار شهری مشهد حدود ۱۲ هزار نفر جابه‌جا شدند.
طاهری با اشاره به اینکه در روز ۲۸ آبان مصادف با شهادت امام رضا (ع) در مجموع ۱۶۰ هزار نفر مسافر در خطوط یک و ۲ قطار شهری جابه‌جا شدند، اضافه کرد: از این تعداد، ۱۴۵ هزار نفر در خط یک و ۱۵ هزار نفر در خط جابه‌جا شدند که با توجه به تعطیل بودن این روز، رقم بسیار خوبی است و برای خط دو نیز رکورد خوبی محسوب می‌شود.
وی با بیان این مطلب که در روزهای پایانی ماه صفر حدود ۶ هزار متر مربع از فضای ایستگاه‌ها سیاه‌پوشی شد، یادآور شد: یکی از برنامه‌های مؤثر در خط یک و ۲ قطار شهری، حضور روحانیون برای پاسخگویی مستقیم به مسائل دینی، مشاوره‌ای و احکام بود که با استقبال خوبی مواجه شد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد با اشاره به اینکه بالغ بر ۱۰ هزار نفر در دهه پایانی ماه صفر از اقدامات فرهنگی استفاده کردند، بیان کرد: در این ایام مانیتورهای داخل قطار و همچنین مانیتورهای ایستگاه‌ها به اطلاعرسانی برنامه‌ها و مناسبت‌های مذهبی اختصاص یافت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا