مشهد

سامانه نوبت‌دهی مراکز معاینه فنی خودرو مشهد برای پایان سال فعال شد

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد از فعال شدن سامانه اینترنتی نوبت‌دهی مراکز معاینه فنی خودرو برای ایام پایانی سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید مهدی امامی میبدی مدیرکل هماهنگی و نظارت بر حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد اظهار کرد: با هدف تسهیل و رفاه حال شهروندان و پیشگیری از ازدحام در مراکز معاینه فنی خودرو در روزهای پایانی سال، سامانه نوبت‌دهی مراکز معاینه فنی خودرو به آدرس eservice.mashhad. ir  فعال شده است.

وی افزود: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت مذکور روز و ساعت مورد نظر خود را برای انجام معاینه فنی خودرو تعیین و در زمان مشخص شده برای انجام معاینه فنی به مرکز موردنظر مراجعه کنند.

امامی تاکید کرد: شهروندان انجام معاینه فنی را به روزهای آخرسال موکول نکنند. در حال حاضر ۵ مرکز معاینه فنی خودرو با ۱۸ خط و ظرفیت پذیرش روزانه ۱۴۰۰ خودرو در نقاط مختلف شهر فعال هستند که روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۶ و پنج شنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳ و جمعه‌ها از ساعت ۸ تا ۱۳ خدمات‌رسانی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی خودروهای خارجی و داخلی که چهارسال از کارکرد آنها گذشته است باید به انجام معاینه فنی اقدام کنند، در غیر این‌صورت از طریق دوربین‌های نظارت تصویری اعمال قانون خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا