ورزش

عباسی: سیاه جامگان جزء گزینه‌های سقوط به لیگ یک نیست

۶۹۸۱۴۸۵_۶۷۷

مالک سیاه جامگان گفت: قرار نیست به اهواز برویم و دنبال مساوی باشیم و شک نکنید فقط به شکست دادن استقلال خوزستان فکر می‌کنیم.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره دیدار سیاه جامگان مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی فردا برای هر ۲ تیم از حساسیت‌های زیادی برخوردار است و هر ۲ تیم برای پیروزی به میدان می‌روند. معتقدم بازی با استقلال بسیار دشوار است، آن‌ها در این فصل تاکنون نتوانسته اند نتایج خوبی را بدست آورند و مانند ما در انتهای جدول رده بندی قرار دارند. در ضمن تیم‌های خوزستانی خیلی سخت به حریفان‌شان باج می‌دهند، اما ما هم می‌خواهیم در این بازی نتیجه بگیریم. قرار نیست به اهواز برویم و دنبال مساوی باشیم و شک نکنید فقط به شکست دادن استقلال خوزستان فکر می‌کنیم.

او ادامه داد: مطمئناً با توجه به شرایط ۲ تیم بازی بسیار سختی را سیاه جامگان و استقلال خوزستان پیش‌روی دارند. با توجه به اینکه در بازی قبلی مان هم با ناداوری مغلوب صنعت نفت شدیم همین امر موجب شده تا بازیکنان این باخت را به فراموشی بسپارند تنها به دنبال کسب سه امتیاز در بازی فردا مقابل استقلال خوزستان باشند. همچنین باید بگویم این تیم  از کادر فنی توانمندی برخوردار است. البته تیم ما هم ثابت کرده که به سادگی برابر هیچ تیمی تسلیم نمی‌شود. ما هم جوانان خوبی داریم که برای اثبات شایستگی‌شان از جان مایه می‌گذارند و با انگیزه فراوانی که دارند روز به روز پیشرفت بیشتری کرده‌اند. اگر استقلال حریف دشواری برای ماست بدون تردید این تیم هم برابر سیاه جامگان  بازی خیلی سختی را پیش‌رو دارد.

مالک سیاه جامگان در ادامه عنوان کرد: نباید اشتباه کنیم، بلکه باید تلاش کنیم برنده بازی باشیم. ما به مساوی فکر نمی‌کنیم. این پیروزی می‌تواند در ادامه راه لیگ برتر به ما کمک کند. به بازیکنان گفته‌ایم به سه امتیاز بازی فکر کنند. امیدوارم بتوانیم با پیروزی شرایط مان را در جدول بهتر از گذشته کنیم.

عباسی در ادامه درباره پیش بینی خود از نتیجه دیدار سیاه جامگان با استقلال خوزستان بیان کرد: به طور حتم فوتبال با پیش‌بینی جلو نمی‌رود. ما سعی می‌کنیم با تمام توان با استقلال بازی کنیم و با ارائه نمایشی بدون اشتباه دست‌پر هم از زمین بازی خارج شویم.

او در پایان در مورد اینکه آسیا سیاه جامگان در لیگ برتر می‌ماند یا خیر، اظهار داشت:  ما اصلاً جزء گزینه‌های سقوط نیستیم و شما می‌بینید که تیم‌هایی مانند تراکتورسازی، سپاهان و حتی استقلال تهران هم کم امتیاز گرفته‌اند. اما این قول را به مردم خوب مشهد می‌دهم که از این هفته وضعیتمان را در جدول رده بندی بهبود خواهیم بخشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا