مشهد

نخستین باشگاه دانشگاهی خانه صنعت در دانشگاه فردوسی افتتاح شد/ ارتباطات؛ خلاء صنعت و دانشگاه

خبرگزاری فارس: نخستین باشگاه دانشگاهی خانه صنعت در دانشگاه فردوسی افتتاح شد/ ارتباطات؛ خلاء صنعت و دانشگاه

مشاور وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت با بیان اینکه باشگاه دانشگاهی خانه صنعت خلأ ارتباطی صنعت و دانشگاه را از بین می‌برد، نخستین باشگاه دانشگاهی خانه صنعت خراسان رضوی را در دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد افتتاح کرد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بعد از ظهر امروز باشگاه دانشگاهی خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی با حضور رئیس دانشگاه فردوسی، رئیس دانشکده مهندسی و جمعی از مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افتتاح شد.

ناصر بزرگمهر،‌ مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم افتتاحیه نخستین باشگاه دانشگاهی خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: خلایی که بین دانشگاه و صنعت است ارتباطات است که این حرکت کلیدی برای شروع این حرکت شده است.

باشگاه دانشگاهی خانه صنعت، معدن و تجارت استان در راستای برقراری ارتباط مؤثر میان جامعه کارآفرینان با دانشگاه تشکیل‌شده است و از اهداف آن می‌توان به جذب دانشجویان در واحدهای صنعتی و معدنی، انجام مطالعات استراتژیک و پژوهش‌های صنعتی و معدنی، حمایت از نخبگان، مخترعین و پایان‌نامه‌های دانشجویان، استفاده از ظرفیت علمی برای تولید دانش بنیان و برگزاری کارگاه‌های تخصصی اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − پنج =

دکمه بازگشت به بالا