مشهد

هیئت‌های حل اختلاف مشهد دچار کمبود اعتبار هستند

هادی ابوی

دبیرکل کانون انجمن‌های صنفی کارگران کشور گفت: کمبود اعتبارات علت اصلی پرداخت نشدن حق جلسات در هیئت‌های حل اختلاف کارگری و کارفرمایی در مشهد مقدس است.

هادی ابوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: این مسئله که حق جلسات هیئت‌های حل اختلاف به علت مشکلات اعتباری که وجود دارد پرداخت نشده حقیقت داشته در این زمینه کاستی‌هایی دیده میشود.

وی بیان کرد: اما باید  گفت که اولا این حق جلسه به حدی نیست که نمایندگان کارگران به آن چشم داشته باشند و دوم اینکه پرداخت نشدن آن نمی‌تواند آنها را از مسئولیت اصلی خود یعنی خدمت به جامعه کارگری استان باز دارد.

دبیرکل کانون انجمن‌های صنفی کارگران کشور تأکید کرد: در واقع حضور در جلسات به علت عشقی است که آنها به جامعه کارگر داشته و برای بهبود وضعیت آنها تلاش می‌کنند و به همین علت نمی‌تواند علتی برای ادامه پیدا نکردن حضور آنان در جلسات هیئت‌های حل اختلاف باشد.

ابوی با اظهار بی‌اطلاعی از میزان دقیق باقیمانده حق جلسات هیئت‌های حل اختلاف در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همه نمایندگان کارگران باید توجه داشته باشند با اینکه این افراد از خود هزینه کرده در جلسات حضور می‌یابند و وقت غیراداری را به این کار اختصاص می‌دهند اما نباید به آن به چشم یک درآمد نگاه کنند بلکه تنها باید به آن دید وظیفه داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 1 =

دکمه بازگشت به بالا